نسخه چاپی

بیراوند در گفتگو با نما:

دولتی‌ها برای فرار از پاسخگویی دوقطبی‌سازی می‌كنند

عکس خبري -دولتي‌ها براي فرار از پاسخگويي دوقطبي‌سازي مي‌کنند

نماینده سابق مجلس گفت:در این زمان جریانات از دوقطبی سازی به دنبال این هدف هستند تا طرفداران دولت و منتقدین دولت هیچ كدام طلب انجام وظایفی كه در قانون آورده شده و وعده هایی كه دولت در زمان انتخابات به مردم داده اند را نكند.


بهرام بیرانوند، نماینده مردم در مجلس نهم در گفتگو با خبرنگار نما، در واکنش دو قطبی سازی کاذب اصلاح طلبان، گفت: برخی از گروهها و جریان های سیاسی از دو قطبی سازی ها به دنبال اهداف خود هستند.
وی در ادامه افزود: برخی جریانات و گروهها در ایام انتخابات برای جمع آوری آراء و پیروزی فضا را به سمت دو قطبی سازی هدایت می کنند تا از این فضا به نفع خود استفاده کنند.
بیرانوند با بیان این مطلب که جریانات و گروههایی همچون اصلاح طلبان در بعد از انتخابات حول حوش موضوعات دیگری، فضای کشور را به سمت دو قطبی کردن سوق می دهند، گفت: در این زمان جریانات از دوقطبی سازی به دنبال این هدف هستند تا طرفداران دولت و منتقدین دولت هیچ کدام طلب انجام وظایفی که در قانون آورده شده و وعده هایی که دولت در زمان انتخابات به مردم داده اند را نکند.
بیرانوند خاطرنشان کرد: متاسفم از این گروههایی که وارد بازی های دو قطبی می شوند و چهار سال عمر خود را بدون گرفتن هیچ نتیجه ای در دولت های دو قطبی ساز هدر می دهند.
وی افزود: از اول انقلاب تاکنون به غیر از دو دوره چهار و شش سال زمامداری کشور در اختیار اصلاح طلبان قرار داشت که این جریان و گروه در این مدت کشور را با ایجاد فضای دوقطبی مدیریت کردند و پاسخگویی به اقدامات خود را در طول زمامداریشان را به دیگران واگذار کردند.
بیرانوند در ادامه خاطر نشان کرد: در زمان فضای دو قطبی دولت دو قطبی ساز حتی تقصیرهای عدم انجام کارها و کم کاری های خود در اجرای برنامه ها و قوانین را بر عهده دیگران انداخت.
وی دولت کارگزاران، دولت اصلاحات و دوران هشت ساله نخست وزیری و دولت روحانی از جمله دولت هایی بودند که کشور را با دوقطبی سازی اداره و مدیریت کردند و در نهایت شاهد بودیم تمام کوتاهی ها و کم کاری های خود را بر گردن دولتهای قبلی انداختند.
نماینده مردم لرستان در خانه ملت در مجلس نهم در خاتمه با بیان این مطلب که امروز برنامه های صدا و سیما در جهت سیاست های دولت تولید و از رسانه ملی به نمایش گذاشته می شود، گفت: از آنجایی که بودجه صدا و سیما از سوی دولت تأمین می شود از این رو مسئولان صدا سمیا در تلاشند تا برنامه هایشان را همسو با سیاست های دولت تدوین و تولید کنند.

۱۳۹۶/۴/۱۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...