نسخه چاپی

صعود تیم ملی به جام‌جهانی

تیم فوتبال نوجوانان ایران در مرحله یك چهارم نهایی رقابت‌های قهرمانی نوجوانان آسیا برابر استرالیا به پیروزی رسید تا علاوه بر صعود به مرحله نیمه نهایی این رقابت‌ها، جواز حضور در مسابقات جام جهانی 2013 را كسب كند.

به گزارش نما به نقل از مهر، مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های فوتبال نوجوانان آسیا عصر امروز یکشنبه و از ساعت 17 با دیدار تیم های ایران و استرالیا در ورزشگاه شهید دستگردی تهران پیگیری شد که در پایان شاگردان علی دوستی مهر موفق شدند حریف خود را با نتیجه 5 بر یک شکست دهند


در این دیدار که به قضاوت "ماساکی توما" از ژاپن و در حضور نزدیک به دو هزار تماشاگر برگزار شد، سعید عزت اللهی(31 - از روی نقطه پنالتی) و رضا کرملاچعب(35) برای ایران گل زدند تا شاگردان علی دوستی مهر نیمه اول را با برتری قاطه به پایان برسانند.

در نیمه دوم بازهم این ایران بود که توپ و میدان را در اختیار داشت و موفق شد توسط محمدرضا بازاج(64) و علی ریگی(80) به دو گل دیگر دست پیدا کند. با زدن چهار گل نوجوانان ایران کمی بی انگیزه شدند که ثمر آن دریافت یک گل در دقایق پایانی بازی بود. با این حال ایران در دقیقه 94 موفق شد توسط رضا کرملاچعب به گل پنجم دست پیدا کند.

شاگردان علی دوستی مهر که در مرحله مقدماتی نیز با اقتدار تیم های لائوس، یمن و کویت را شکست داده بودند، با پیروزی برابر استرالیا به رقابت های جام جهانی 2013 که در امارات برگزار خواهد شد، راه یافتند. ضمن اینکه این تیم به مرحله نیمه نهایی رقابت های نوجوانان آسیا هم راه پیدا کرد.

۱۳۹۱/۷/۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...