نسخه چاپی

طاهری در گفتگو با نما مطرح كرد:

دولت توان حل مشكلات كشور را ندارد/ روحانی صدای منتقدین را سركوب می‌كند

عکس خبري -دولت توان حل مشکلات کشور را ندارد/ روحاني صداي منتقدين را سرکوب مي‌کند

نماینده سابق مجلس گفت: با این رفتار دولت چهارسال آینده را نیز می بایست به همین وضع ادامه یابد و منتقدین اگربخواهند حرف بزنند قطعا بر ضعف های دولت تأكید خواهند كرد و در نهایت انتقاد منتقدین مورد پذیرش مردم واقع می شود اما متاسفانه این موضوع با ذائقه دولت خوشایند نیست.

حجت الاسلام سید علی طاهری، نماینده سابق مجلس در گفتگو با خبرنگار نما،در واکنش به انتقاد تند جهانگیر زاده از منتقدین دولت تدبیر و امید، گفت: مهمترین دلیل منتقدین که بر دولت انتقاد دارند این است که دولت هیچ توان حل مشکلات را ندارد و تمام امید خود را به خارجی ها معطوف کرده است.
وی در ادامه با تأکید بر این مطلب که اعتماد دولتی ها بر خارجی ها اعتماد بی جا و بدون جهت است، افزود: اگر مسئولان دولت بخواهند منصفانه در ایجاد ارتباط با خارجی ها برخورد کنند قطعا یه این نتیجه رسیده اند که خارجی ها حلال مشکلات داخلی کشورمان نیستند.
طاهری در ادامه با بیان این مطلب که دولت یازدهم راه حلی برای مشکلات ندارد و در آینده نیز راه حلی برای مشکلات نخواهد یافت، گفت: با این رفتار دولت چهارسال آینده را نیز می بایست به همین وضع ادامه یابد و منتقدین اگربخواهند حرف بزنند قطعا بر ضعف های دولت تأکید خواهند کرد و در نهایت انتقاد منتقدین مورد پذیرش مردم واقع می شود اما متاسفانه این موضوع با ذائقه دولت خوشایند نیست.
وی با تأکید بر این مطلب که سرکوب منتقدان اکنون در دستور کار دولت قرار دارد، ادامه داد: سرکوب منتقدان با شعارهای دهن پرکن مسئولان دولت همچون بوسه بر لب منتقدان در تعارض است چراکه برخوردهای مسئولین دولت با منتقدین تند و زننده است.
نماینده سابق مجلس تصریح کرد: دولت در زمان انتخابات برای جلب نظر مردم وعده‎هایی را مطرح کردند و با ایجاد هراس از رقیب توانستند رای مردم را به سمت خود جلب کنند و بار دیگر بر کرسی ریاست اجرای کشور تکیه زنند.
طاهری با تأکید بر این مطلب که دائم که نمی شود منتقد را در کشور سرکوب کرد، گفت: منتقدین دولت بنای این را ندارند که بخواهند با ادبیات تند و تهدیدات دولت از صحنه نقد و انتقاد خارج شوند چراکه منتقد دلش برای نظام و مردمش می سوزد و تنها به دنبال این است که حقایق را مطرح کند.
سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس نهم در ادامه با نکوهش کردن اهانت و توهین به روسای جمهور، گفت: وقتی نهادهای نظارتی انتخابات اردیبهشت ماه را تأیید کردند منتقدین و مخالفین دولت یازدهم در انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری با انتخابات کنار آمدند اما در سال 88 شاهد بودیم که طرفداران دولت حتی با نبود یک دلیل در جهت وجود تخلف در انتخابات چه بلایی سر این مردم و نظام آوردند.
طاهری اذعان داشت: مخالفان در سال 88 کشور را هشت ماه معطل آشوب های خیابانی بی مورد خود و ایجاد شادی برای دشمن کردند که این در حالی است که متاسفانه تخلفات دولت در دوازدهیمن دوره انتخابات ریاست جمهوری به یکی دو مورد ختم نمی شود بلکه این مسئولین در میدان عمل هرچه توانستند در زمان انتخابات حمایت دولت خدمات های بی شماری را انجام دادند.
نماینده سابق مجلس گفت: دولت یازدهم خود را معجزه و نعمتی می داند که از آسمان بر سر مردم فرود آمده است و با این تفکر مسئولین دولت شاید بتوانیم عیبی بر ملائک بیابیم اما نخواهیم توانست بر این دولت عیب بگذاریم.


۱۳۹۶/۴/۱۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...