نسخه چاپی

فیاضی در گفتگو با خبرنگار نما، مطرح كرد:

حاشیه سازی های روحانی برای سرپوش گذاشتن بر ضعف های دولت است

عکس خبري -حاشيه سازي هاي روحاني براي سرپوش گذاشتن بر ضعف هاي دولت است

نماینده سابق مجلس گفت: دولت تدبیر و امید به دنبال ایجاد حاشیه سازی است و منتقدین باید مراقب باشند تا در فضای حاشیه سازی دولت قرار نگیرند تا مبادا در آینده مسئولین تمام ضعف‎ها و نقدهای و كم كاری های خود را بر گردن منتقدین قرار دهند.

عبد الوحید فیاضی، نماینده سابق مجلس در گفتگو با خبرنگار نما، در واکنش به عصبانی شدن جهانگیری از منتقدین دولت، با تأکید بر این مطلب باید قدر آرامشی که در کشور وجود دارد را باید بدانیم، گفت: کشور ایران بیش از هر کاری نیاز به وحدت و آرامش دارد و هیچ کس نباید فضا آرام کشور را با به حاشیه بردن برخی از مسائل به سمت نا آرامی سوق دهند.
وی در ادامه خطاب به جهانگیری افزود: جهانگیری بهتر است بجای عصبانی شدن از منتقدین دولت و پرداختن به چنین موضوعاتی از نخبگان دعوت بعمل آورد تا مشکلات موجودی که در کشور در زمینه های اقتصادی و اجتماعی وجود دارد را برطرف کند.
فیاضی یاد آور شد: اگر گاهی در کشور شاهد هستیم منتقدین به دنبال ایجاد حاشیه سازی هستند مسئولین حق ندارند در برخورد با منتقدین به حاشیه بپردازند چراکه پرداختن به حواشی انتقادات باعث خواهد شد تا مسئولین را از بطن جامعه دور شوند و کشور بجای پیشرفت عقب گرد را توشه راه خود قرار دهد.
نماینده سابق مجلس با تأکید بر این مطلب که هزینه به حاشیه پرداختن مسئولین را قطعا مردم پرداخت خواهند کرد، ادامه داد: مسئولین بجای پاسخ دادن به صحبت ها و نقدهای دیگران در شبکه های اجتماعی، نقدها را در جمع خودشان مطرح و مشکل برطرف کنند.
فیاضی بار دیگر جهانگیری را خطاب قرار داد و اظهار داشت: وقتی شما در انتخابات پیروز شدید و برد با شما بود چرا امروز لباس عصبانیت برتن کرده اید؟ معتقدم آستانه تحمل برنده ها باید بیشتر از بازنده ها و منتقدین باشد.
به گفته سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس نهم انتقاد لازم است اما بالا بردن آستانه نقد پذیری در میان مسئولان مهمتر است.
سخنگوی کمیسیون آموزش تحقیقات مجلس بیان کرد: آقای احمدی نژاد یک رئیس جمهور مردمی بود و از انتقاد و منتقد هراسی نداشت اما روش دولت فعلی با دولت نهم دهم فرق کرده است چراکه دولت تدبیر و امید به دنبال ایجاد حاشیه سازی است و منتقدین باید مراقب باشند تا در فضای حاشیه سازی دولت قرار نگیرند تا مبادا در آینده مسئولین تمام ضعف‎ها و نقدهای و کم کاری های خود را بر گردن منتقدین قرار دهند.
وی در خاتمه در خصوص این که چه کسانی در روز راهیپمای قدس به روحانی اهانت کرده اند گفت: مسئولین قوه قضاییه در حال رسیدگی پرونده منتقدین به رئیس جمهور در روز قدس است و شاید برخی افراد بصورت خودش به روحانی در این روز اهانت کرده باشند اما برای نتیجه گرفتن می باییست صبر را پیشه خود قرار داد.

۱۳۹۶/۴/۱۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...