نسخه چاپی

كشف اولین اقدام تروریستی داعش در اتریش

بر اساس اطلاعات وزارت كشور اتریش یك عضو گروه تروریستی داعش اقدام به قتل یك زوج مسن در این كشور كرده و به این ترتیب اولین اقدام خونین این گره تروریستی در اتریش به وقوع پیوسته است.

به گزارش نما به نقل از نشریه "فوکوس"، بر اساس اطلاعات وزارت کشور اتریش قتل دو زوج سالمند در اتریش به گروه تروریستی داعش مربوط می شود.

بر اساس اطلاعات وزارت کشور آلمان فرد مجرم از طرفداران و علاقمندان به گروه تروریستی داعش بوده است. بر این اساس این اولین مورد اقدام به تروز از طرف داعش در اتریش بوده است. عامل این اقدام به قتل یک تونسی 54 ساله بوده که سال های طولانی در اتریش زندگی می کرده است.

جسد این دو زوج در سنین 85 و 87 سال در 30 ژوئن در یک خانه در حال سوختن در شهر لینز اتریش کشف شده است. عامل این قتل ابتدا اظهار داشته که این زوج را به قتل رسانده چرا که آن ها از طرفدارن حزب راست افراطی در اتریش بوده است.

صدر اعظم اتریش بعد از انتشار این خبر خواستار مبارزه قاطعانه علیه تهدید تروریسم افراطی شده است. در ژانویه گذشته نیز پلیس اتریش یک مظنون ترور را در این کشور دستگیر کرد. وی ظاهرا قصد حملات تروریستی به خطوط متروی این کشور را داشته است. بلافاصله بعد از آن پلیس اتریش در بسیاری از ایالات آلمان عملیات ضد تروریستی را اجرا کرد.
منبع: تسنیم

۱۳۹۶/۴/۱۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...