نسخه چاپی

نامه نمایندگان مجلس به وزیر ارشاد برای توقف اكران دو فیلم

جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی طی نامه‌ای به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، توقف اكران دو فیلم «اكسیدان» و «مادر قلب اتمی» را خواستار شدند.

به گزارش نما، جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی طی نامه‌ای به وزیر ارشاد و فرهنگ اسلامی تأکید کردند: اخیراً اکران دو فیلم سینمایی مبتذل به نام‌های «اکسیدان» و «مادر قلب اتمی» سبب نگرانی جمعی از نمایندگان مجلس را فراهم آورده است.

در ادامه این نامه آمده است: از آنجایی که قرآن مجید به کلیه ادیان و پیامبران اولوالعزم احترام و تقدس قائل است و با توجه به فرمان ولی امر مسلمین بر حفظ وحدت ملی و احترام متقابل به همبستگی موحدان در مبارزه با استکبار و صهیونیستم بین‌المللی که از مسائل اساسی است، لذا انتظار می‌رود که جنابعالی به عنوان مسئول فرهنگ و ارشاد اسلامی از ادامه اکران و نشر این دو فیلم جلوگیری به عمل آورده و از ادیان مقدسی که به ساحت آن‌ها توهین شده، دلجویی و از اختلاف‌افکنی در صفوف واحد ملت شریف و بزرگوار ایران ممانعت به عمل آورید.

بر اساس این گزارش، اکران دو فیلم «اکسیدان» و «مادر قلب اتمی» که آخرین روزهای اکران خودرا سپری می‌کند، با انتقاد جامعه‌‏ ارامنه و مسیحیان کشورمان همراه است.

پیش از این، حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی نیز این دو فیلم را در سینماهای خود اکران نکرد.

۱۳۹۶/۴/۱۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...