نسخه چاپی

پرونده سارق میلیاردی اصفهان بسته شد

فرمانده انتظامی شهر اصفهان از دستگیری یك سارق حرفه‌ای خودرو و لوازم آن و كشف دو میلیارد ریال اموال مسروقه خبر داد.

به گزارش نما به نقل از میزان، سرهنگ حسن یاردوستی گفت: در پی وقوع چندین مورد سرقت خودرو و قطعات آن در یکی از مناطق شمالی شهر اصفهان بررسی موضوع در دستور کار ماموران انتظامی یکی از کلانتری‌های این منطقه قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با انجام اقدامات تخصصی سارق را شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه هنگامی که با یک خودروی سرقتی قصد ورود به مخفیگاه اش را داشت دستگیر کردند.

این مقام انتظامی بیان داشت: در بازرسی از مخفیگاه این سارق یک دستگاه سمند سرقتی، یک سواری هیوندای، ۱۲ دستگاه ضبط و پخش خودرو، ۲۰ عدد باند، ساب و آمپلی فایر، دو دستگاه لپ تاپ سرقتی، ۱۰ عدد جک خودروی سنگین و دیگر لوازم داخل خودرو کشف شد.

یاردوستی از تشکیل پرونده و تحویل سارق به مراجع قضائی خبر داد و اظهار داشت: ارزش اموال سرقتی کشف شده ازاین سارق توسط کارشناسان مربوطه دو میلیارد ریال اعلام شده است.

سرهنگ یاردوستی با اشاره به اینکه یکی از مالباختگان این پرونده یک پزشک متخصص معروف در اصفهان است، ادامه داد: این پزشک متخصص از پلیس به خاطر ذکاوت، سرعت عمل و برگرداندن آرامش به زندگی او تقدیر و تشکر کرد.

فرمانده انتظامی شهر اصفهان در پایان از شناسایی ۱۰ نفر از مالباختگان این پرونده خبر داد و از شهروندان خواست از گذاشتن وسایل ارزشمند و قیمتی در داخل خودرو خودداری و خودروی خود را به تجهیزات پیشگیری از سرقت مانند دزدگیر و دیگر وسائل مجهز کنند و در صورت مشاهده افراد مشکوک در اطراف محل زندگی موضوع را از طریق تماس با تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

۱۳۹۶/۴/۱۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...