نسخه چاپی

حمله مرگبار به نظامیان مصری در سینا

منابع امنیتی مصر گفتند كه 10 ارتشی كه یك نفر از آنان سرهنگ بود امروز در 2 حمله افراد مسلح به یك پست بازرسی در روستای البرث از توابع شهر رفح در شمال سینا كشته شدند.

به گزارش نما پایگاه روسیا الیوم روز جمعه به نقل از این منابع که خواستند نامشان فاش نشود، گزارش داد که در این 2 حمله که به درگیری شدید میان طرفین انجامید، 26 نفر از نیروهای امنیتی مجروح شدند.
شماری از گروه های مسلح افراطی در سینا فعالیت دارند که خطرناکترین آنان "انصار بیت المقدس" وابسته به گروه تروریستی داعش است.
حمله مرگبار به نیروهای مصری در سینا 10 ارتشی مصر در سینا کشته شدند منابع امنیتی مصر گفتند که 10 ارتشی که یک نفر از آنان سرهنگ بود امروز در 2 حمله افراد مسلح به یک پست بازرسی در روستای البرث از توابع شهر رفح در شمال سینا کشته شدند. العالم – مصر پایگاه اینترنتی روسیا الیوم روز جمعه به نقل از این منابع که خواستند نامشان فاش نشود، گزارش داد که در این 2 حمله که به درگیری شدید میان طرفین انجامید، 26 نفر از نیروهای امنیتی مجروح شدند. شماری از گروه های مسلح افراطی در سینا فعالیت دارند که خطرناکترین آنان "انصار بیت المقدس" وابسته به گروه تروریستی داعش است.

منبع: العالم

۱۳۹۶/۴/۱۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...