نسخه چاپی

روایت ملكی از سنگ بیست تنی در بزرگراه نیایش

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران، از واژگونی یك دستگاه تریلی حامل سنگ در بزرگراه نیایش و مسدود شدن مسیر خبر داد.

به گزارش نما به نقل از تسنیم، جلال ملکی درباره جزئیات این حادثه گفت: ساعت ۵:۱۹ صبح امروز واژگونی یک دستگاه تریلی حامل سنگ در مسیر شرق به غرب بزرگراه نیایش محدوده زیر پل سئول به سامانه ۱۲۵ اطلاع داده شد و بلافاصله مأموران دو ایستگاه به همراه جرثقیل و وسایل ایمنی به محل حادثه اعزام شدند.

وی ادامه داد: با حضور آتش‌نشانان در محل مشاهده شد یک دستگاه تریلر در حال حمل سنگ ۲۰ تنی بود که ناگهان راننده به دلیل نامشخصی، کنترل وسیله نقلیه خود را از دست داده و در لاین سرعت واژگون شده است.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران افزود: در پی وقوع این حادثه قطعه سنگ ۲۰ تنی از کامیون جدا شده و به کف بزرگراه افتاده و به دلیل واژگونی خودرو، مسیر بزرگراه کاملاً مسدود شده بود.

ملکی با اشاره به اینکه با همکاری عوامل پلیس راهور، بلافاصله مسیر تردد خودروها تغییر کرد تا از ترافیک احتمالی جلوگیری شود، تصریح کرد: خوشبختانه به دلیل ساعت وقوع حادثه و خلوتی بزرگراه، حادثه ثانویه‌ای رخ نداد؛ ولی نجاتگران راننده تریلر را که درون اتاقک کامیون محبوس شده بود، سالم بیرون آورده و تحویل عوامل اورژانس حاضر در محل حادثه دادند.

وی گفت: آتش‌نشانان با استفاده از جرثقیل، قطعه سنگ رها شده را به روی تریلی منتقل کردند و در ساعت ۱۰:۴۰ به عملیات خود پایان دادند؛ علت وقوع این حادثه از سوی کارشناسان علت‌یاب پلیس راهنمایی و رانندگی در دست بررسی است.

۱۳۹۶/۴/۱۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...