نسخه چاپی

آب بندرعباس بوی تعفن می‌دهد

امام جمعه بندرعباس گفت: آب شرب این شهر بوی تعفن می‌دهد؛ مسؤولان آن را برای رئیس‌جمهور و وزرا ببرند تا از آن بخورند و بدانند مردم بندرعباس چه می‌كشند.

به گزارش نما به نقل از فارس، آیت‌الله غلامعلی نعیم‌آبادی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه بندرعباس اظهار کرد: من از نمایندگان استان در مجلس و استاندار هرمزگان می‌خواهم که در زمان سفر رئیس‌جمهور و وزرا به هرمزگان برای آنها آب معدنی نخرید بلکه جلوی آنها از همین آب متعفن بندرعباس بگذارید تا بدانند که مردم چه می‌کشند و چه آبی مصرف می‌کنند و اگر مسؤولان نیامدند از این آب برای آنان بفرستید تا بخورند و متوجه بشوند.

وی با بیان اینکه آب بندرعباس بو می‌دهد و متعفن است، متذکر شد: چرا به داد مردم نمی‌رسید؟

امام جمعه بندرعباس در ادامه با بیان اینکه الویت اول بعد از هوا، آب آشامیدنی برای مردم است، عنوان کرد: از نماینده‌های محترم مردم در مجلس شورای اسلامی تقاضا می‌کنم که به این مسأله بیشتر توجه کنند و آن را پیگیری کنند چرا که همه پول خرید آب معدنی را ندارند بنابراین استاندار و نمایندگان پیگیر آبشیرین‌کن باشند.

وی در بخش دیگری از خطبه‌های نماز جمعه امروز بندرعباس به فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی به سپاه در تداوم ساخت موشک اشاره و گفت: رهبری تأکید دارند که ساخت موشک جدی گرفته شود چون قدرت ما در توان موشکی ماست و توان بالای ما در این حوزه، هوش را از سر آنان می‌برد.

نماینده ولی‌فقیه در هرمزگان تأکید کرد: ترامپ باید بداند که اگر دست درازی به این آب و خاک کنند، ما هوش از سر آنان خواهیم برد.

وی افزود: در قانون اساسی کشور، وظیفه امر به معروف و نهی از منکر از وظایف دولت و مردم است. مردم باید دولت را و دولت باید مردم را امر به معروف کند و بخصوص در مسأله حجاب باید مسائل جدی‌تر گرفته شود.

نعیم‌آبادی در بخش پایانی خطبه‌های نماز جمعه بر ضرورت پرداخت مالیات قانونی تأکید و از کسانی که مالیات می‌گیرند نیز خواست تا جانب احتیاط را رعایت کنند و توان مردم را در نظر بگیرند.

۱۳۹۶/۴/۱۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...