نسخه چاپی

پروازهای مستقیم از نصف‌جهان به روسیه

شركت هواپیمایی زاگرس قصد دارد از اصفهان به مسكو و سن پترزبورگ پروازهای مستقیم برقرار كند.

به گزارش نما و به نوشته سایت فرودگاه اصفهان، پروازها از اصفهان به مسکو و سن پترزبورگ و برعکس از روز 23 ژوئن آغاز شده و دو هفته یکبار در روزهای جمعه خواهد بود. درمسکو فرودگاه "دوماددوو" پذیرای مسافران از اصفهان خواهد بود. پروازها با هواپیما های ایرباس А320 انجام می شود که گنجایش آنها 180 نفر است.
یادآور می شود تعداد گردشگران وارده به روسیه از ایران در سال 2016 به میزان 62 درصد افزایش یافته و به 67200 نفر رسید و این رشد امسال نیز ادامه دارد.
در حال حاضر چند شرکت هواپیمایی در مسیر "مسکو ـ تهران" در حال فعالیت هستند. شرکت های هواپیمایی ایرفلوت، S7 Airlines و ماهان دارای پروازهای مستقیم دراین مسیر هستند.
پروازهای آیرفلوت هر روز، پروازهای S7 Airlines روزهای دوشنبه و پنج شنبه هر هفته و پروازهای شرکت ماهان روزهای چهارشنبه و شنبه انجام می شود.
پروازهای مستقیم از نصف‌جهان به روسیه . شرکت هواپیمایی زاگرس قصد دارد از اصفهان به مسکو و سن پترزبورگ پروازهای مستقیم برقرار کند. العالم - ایران به نوشته سایت فرودگاه اصفهان، پروازها از اصفهان به مسکو و سن پترزبورگ و برعکس از روز 23 ژوئن آغاز شده و دو هفته یکبار در روزهای جمعه خواهد بود. درمسکو فرودگاه "دوماددوو" پذیرای مسافران از اصفهان خواهد بود. پروازها با هواپیما های ایرباس А320 انجام می شود که گنجایش آنها 180 نفر است. یادآور می شود تعداد گردشگران وارده به روسیه از ایران در سال 2016 به میزان 62 درصد افزایش یافته و به 67200 نفر رسید و این رشد امسال نیز ادامه دارد. در حال حاضر چند شرکت هواپیمایی در مسیر "مسکو ـ تهران" در حال فعالیت هستند. شرکت های هواپیمایی ایرفلوت، S7 Airlines و ماهان دارای پروازهای مستقیم دراین مسیر هستند. پروازهای آیرفلوت هر روز، پروازهای S7 Airlines روزهای دوشنبه و پنج شنبه هر هفته و پروازهای شرکت ماهان روزهای چهارشنبه و شنبه انجام می شود.

۱۳۹۶/۴/۱۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...