نسخه چاپی

برخورد ارتش مصر با افسران منتقد بشار اسد

گروهی از افسران ارتش مصر به اتهام طرفداری از گروه‌های تروریستی فعال در سوریه دستگیر شدند.

به گزارش نما به نقل از العالم منابع نظامی آگاه امروز جمعه اعلام کردند: افسران مصری که چندی پیش دستگیر شدند، از بشار اسد رئیس جمهوری سوریه نیز انتقاد کرده بودند.
این منابع نظامی که خواستار فاش نکردن نام خود شدند، افزودند: این افسران در شبکه های اجتماعی مطالبی در انتقاد از بشار اسد و حمایت از آنچه "انقلاب سوریه" خواندند، منتشر کرده بودند و فرماندهی ارتش مصر خواستار پیگرد و دستگیری این افسران شده بود.
افسرانی که طرفداری آنها از گروه های تروریستی ثابت شده، دستگیر و در سلول های انفرادی یگان های خود حبس شدند. البته این افسران مدتی بعد آزاد شدند ولی اسلحه و مهماتی که به آنها تحویل داده شده بود، پس گرفته شد و دیگر حق تصدی سمت های نظامی و آموزشی را ندارند و فقط می توانند در سمت های اداری فعالیت کنند.
فرماندهی نیروهای مسلح مصر از دولت سوریه حمایت می کند و بشار اسد را قهرمان می خواند و اعلام می کند که آنچه "انقلاب سوریه" نامیده می شود، بحرانی تحمیلی است که بازیگرانش گروه های تروریستی هستند.
سرنوشت افسران مصری که از بشار اسد انتقاد کردند سیسی در جمع فرماندهان ارتش گروهی از افسران ارتش مصر به اتهام طرفداری از گروه‌های تروریستی فعال در سوریه دستگیر شدند. العالم - مصر منابع نظامی آگاه امروز جمعه اعلام کردند: افسران مصری که چندی پیش دستگیر شدند، از بشار اسد رئیس جمهوری سوریه نیز انتقاد کرده بودند. این منابع نظامی که خواستار فاش نکردن نام خود شدند، افزودند: این افسران در شبکه های اجتماعی مطالبی در انتقاد از بشار اسد و حمایت از آنچه "انقلاب سوریه" خواندند، منتشر کرده بودند و فرماندهی ارتش مصر خواستار پیگرد و دستگیری این افسران شده بود. افسرانی که طرفداری آنها از گروه های تروریستی ثابت شده، دستگیر و در سلول های انفرادی یگان های خود حبس شدند. البته این افسران مدتی بعد آزاد شدند ولی اسلحه و مهماتی که به آنها تحویل داده شده بود، پس گرفته شد و دیگر حق تصدی سمت های نظامی و آموزشی را ندارند و فقط می توانند در سمت های اداری فعالیت کنند. فرماندهی نیروهای مسلح مصر از دولت سوریه حمایت می کند و بشار اسد را قهرمان می خواند و اعلام می کند که آنچه "انقلاب سوریه" نامیده می شود، بحرانی تحمیلی است که بازیگرانش گروه های تروریستی هستند.

۱۳۹۶/۴/۱۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...