نسخه چاپی

ناامیدی بازارهای آسیا از آمارهای آمریكا

بازارهای آسیا از آمارهای اشتغال زایی آمریكا ناامید شدند و به همین ترتیب با افت قیمت ها رو به رو شدند.

به گزارش نما به نقل از خبرآنلاین، بازار آسیا در با روندی کاهشی به پیشواز تعطیلات میلادی شبنه و یک شنبه رفته است. این افت بازار آسیا تحت تاثیر انتشار آمارهای اشتغال زایی آمریکا، کاهش قیمت نفت در بازار و افت وال استریت در بازار همراه شده است.

انتظاراتی که در خصوص آسان شدن سیاست های پولی بانک مرکزی موجب شده است که به ارزش دلار در بازار اضافه شود و از طرف دیگر خرید سهام در بازار افزایش پیدا کند. این در حالی است که تجار اضطراب برنامه های موشکی کره شمالی را دارند و برخی کارشناسان پیش بینی می کنند که در حال حاضر خرید سهام کار ریسکی باشد.

معاملات آمریکا در حالی بسته شد که بخش خصوصی به شدت کم تر از پیش بینی که درماه گذشته شده، اشتغال زایی کرده است.

از طرف دیگر با توجه به اجلاس جی-۲۰ ، بانک های مرکزی انگلیس، کانادا و اتحادیه اروپا برنامه دارند که سیاست های پولی خود را تغییر دهند و می خواهد به حمایت دلار که موجب یک سری اختلافات شده پایان دهند. به همین ترتیب، ارزش دلار پس از افت هایی که اخیرا تجربه کرد روز جمعه در برابر یورو و پوند روندی افزایشی را تجربه کرد.

در بازارهای آسیا، نیک کی ژاپن ۰.۳ درصد کاهش پیدا کرد . از طرف دیگر شاخص هنک کنگ نیز ۰.۳ درصد کاهش داشت. در بازار انرژی، قیمت نفت وست تگزاس با کاهش ۵۸ سنت ب ۴۷ دلار و ۵۳ سنت رسیدو به همین ترتیب نفت خام برنت نیز با کاهش ۵۸ سنت به ۴۷ دلار و ۵۳ سنت رسید.

۱۳۹۶/۴/۱۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...