نسخه چاپی

جو سازي‌ها با چه هدفي صورت مي گيرد؟

تلاش برای طرح خانه نشینی دوباره احمدی نژاد!

این دروغ عجیب و غریب در حالی بود كه دقیقاٌ در زمانی كه این مطلب روی سایت ضدانقلاب روزآنلاین و همزمان در شبكه هایی نظیر بالاترین و . . . قرار گرفت محمود احمدی نژاد رئیس جمهور كشورمان در حال سخنرانی در دانشگاه نیروی انتظامی و در مراسم دانش آموختگی دانشجویان این دانشگاه بود.

به گزارش نما به نقل از"صراط" ،در حالی که چند روز از ماجرای بازداشت علی اکبر جوان فکر مشاور مطبوعاتی رئیس جمهور و مدیرعامل خبرگزاری ایرنا می گذرد رسانه های ضد انقلاب همگام با برخی از عوامل نفوذی در تلاش هستند با بزرگ نمایی این قضیه و ایجاد حاشیه ها روند طبیعی این پرونده را تغییر دهند .

پس از اینکه ساعاتی بعد از بازداشت جوان فکر در روز چهارشنبه یک خبرنگار ایتالیایی در کنفرانس مطبوعاتی محمود احمدی نژاد در نیویورک از وی در خصوص بازداشت مشاورش سوال کرده و احمدی نژاد تنها اعلام کرد که این خبر را به تازگی دریافت کرده است همه منتظر ورود رئیس جمهور به کشور بودند تا واکنش نهایی وی را در خصوص این بازداشت بشنوند .

بنا بر این گزارش محمود احمدی نژاد در بدو ورود به تهران با اظهار اینکه از بازداشت جوانفکر متأسف است تأکید کرد موضوع بازداشت سرپرست موسسه مطبوعاتی ایران را پیگیری می کند . البته ماجرا به اینجا هم ختم نشد و اطرافیان دولت سعی کردند با استفاده از ابزار رسانه های دولتی بازداشت جوانفکر را اشتباه و غیر قابل توجیه جلوه دهند . در این میان حتی صبح امروز وزیر ارشاد در حاشیه بازدید از خبرگزاری ایرنا در نبود مدیرعامل زندانی اش گفت که تلاش ما این بود که جوان فکر بازداشت نشود .

۱۳۹۱/۷/۱۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...