نسخه چاپی

هاشمی در گفتگو با نما، مطرح كرد:

15 سال بعد از فرمان تاریخی رهبر انقلاب برای مبارزه با قاچاق،كاری انجام نداده ایم

عکس خبري -15 سال بعد از فرمان تاريخي رهبر انقلاب براي مبارزه با قاچاق،کاري انجام نداده ايم

نماینده سابق مجلس گفت: انتظارات و توقعاتی كه مردم از ستاد مبارزه با فساد قاچاق كالا ارز داشته اند هنوز بعد از گذشت پانزده سال برآورده نشده است.

سید مهدی هاشمی، نماینده مردم تهران در مجلس نهم، در گفتگو با خبرنگار نما، در واکنش به زمین ماندن مبارزه با فساد و قاچاق کالا و ارز گفت: آنچه که در چند ساله اخیر مورد توجه قرار گرفته و نقد و انتقاد به آن وارد بوده عملکرد مجموعه دستگاههای مرتبط با موضوع مدیریت قاچاق کالا و ارز است.
وی در ادامه افزود: انتظارات و توقعاتی که مردم از ستاد مبارزه با فساد قاچاق کالا ارز داشته اند هنوز بعد از گذشت پانزده سال برآورده نشده است.
هاشمی ادامه داد: با توجه به وضعیت اقتصادی کشور افراد سودا گر که با بخش هایی از مسئولین ستاد مبارزه با فساد در ارتباط هستند توانسته اند به اقتصاد و اشتغال کشور ضربات جدی وارد کنند.
وی در ادامه افزود: اگر مبارزه با فساد کنترل و مدیریت نشود در آینده مشکلات جدی تری را برای مردم و نظام به دنبال خواهد داشت چراکه امروز شاهد هستیم که چگونه فساد قاچاق کالا و ارز بر صنایع خرد و کلان کشورمان تأثیر جدی وارد کرده است.
هاشمی گفت: امروز مردم ما هم از تولید کنندگان و هم از مسئولین دستگاههای نظارتی در خصوص نظارت بر کیفیت تولید کالاها و نحوه مبارزه با قاچاق کالا گلایه مند هستند.
هاشمی اذعان داشت: عدم مبارزه با فساد قاچاق کالا و ارز و تولیدات کالاهای بی کیفیت باعث شده تا تهدیدات جهانی دامن گیر مردم کشورمان شود که این موضوع ناشی از ضعف مدیران ارشد کشور است.
نماینده سابق مردم تهران در خانه ملت گفت: تا زمانی که دیگر دستگاههای مرتبط با مبارزه با فساد قاچاق کالا و ارز همچون بانک ها و مالیات کشور در کنار مسئولان مبارزه با فساد قاچاق کالا و ارز قرار نگیرند و به آنها در امر مبازره کمک نکنند این ستاد نمی تواند بخوبی در امر مبارزه اقدامات مناسبی انجام دهد.

۱۳۹۶/۴/۱۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...