نسخه چاپی

كریمی قدوسی در گفتگو با نما مطرح كرد:

حكم "جاسوس هسته ای" جهت اجرا صادر شده است/ مسئولینی كه تحمل نقد را ندارند در خانه بنشینند

عکس خبري -حکم "جاسوس هسته اي" جهت اجرا صادر شده است/ مسئوليني که تحمل نقد را ندارند در خانه بنشينند

عضو كمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: مسئولینی كه می خواهند به آنها انتقاد نشود بهتر است در خانه بنشیند و كارهای شخصی و رزومره خود را انجام دهند.

جواد کریمی قدوسی، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست و خارجی، در گفتگو با خبرنگار نما، نگاه اشرافی گری را خلق و خوی ذاتی خانواده وابسته به ثروت دانست و بیان کرد: این گونه رفتارها در جمهوری اسلامی جایگاهی ندارد چرا که هرکس خود را آماده خدمت به مردم می کند در بدو خدمتش باید ظریفت پذیرش نقد را داشته باشد.
نماینده مردم خراسان رضوی گفت: بیگانه بودن با فرهنگ ایرانی دلیل اصلی برخودرتند با منقتد به شمار می رود مسئولینی که می خواهند به آنها انتقاد نشود بهتر است در خانه بنشیند و کارهای شخصی و رزومره خود را انجام دهند.
عضو شورای مرکزی فراکسیون ولایی ادامه داد: اگر مسئولین امروز در عرصه کشور سمتی را بر عهده دارند بر اساس قانون باید به سوال و انتقادها پاسخگو باشد.
کریمی قدوسی در ادامه به سوال خود از آخوندی در صحن علنی اشاره کرد و گفت: آخوندی در روز سوال بعد بیان دلایل سوالم خطاب به من گفت که باید از وی تشکر کنم.
وی ادامه داد: اگر نمایندگان بخواهند از اخوندی سوال کنند بهتر است که آیین نامه مجلس از سوال به تشکر از وزراء تغییر پیدا کند و جهت حضور وزیر برایش کیک بادکنک و فشففه و در کل جشن تولد برای وزیر برگزار کنیم.
نماینده مردم خراسان رضوی بیان داشت: در اتاق های فکر رسانه ای جریان دولت اتهاماتی برای تخریب بر نماینده نسبت می دهند حتی اگر زمانی حرفها و سوالات نمایندگان دلسوز نظام برایشان روشن شود مقامات ارشد این جریان مطالب و انتقادات را قبول ندارند.
عضو شورای مرکزی فراکسیون ولایی در ادامه در خصوص افشای جاسوسی “دری اصفهانی"، گفت: در افشای جاسوسی هسته ای اعلام کرده ایم که آقای "دری اصفهانی" برای آمریکا و کانادا و انگلستان جاسوسی می کرده و اسرار ایران را در اختیار این کشورها قرار می داده است که اکثر خبرنگاران این خبر را خبر کذب و دروغ برشمرد و حتی " دری اصفهانی" موضع گرفت بیان کرد من در پشت میز کارم در بانک مرکزی نشسته ام در حالی که سخنگوی قوه قضاییه دو روز بعد خبر بازجویی از وی را رسانه ای کرد.
وی افزود: امروز بیان کرده ام که حکم آقای "دری اصفهانی" صادر شده است اما متاسفانه هیچ یک از رسانه های اصلاح طلب این خبر را کار نکردند و فردا نیز اگر اعترافات این جاسوس منتشر شود رسانه های وابسته حاضر به انتشار اعترافات "دری اصفهانی" نیستند.
کریمی قدوسی خاطرنشان کرد: رسانه های سلطه داخل وابسته به سرمایه داری نقش مهمی را در کشور ایفاء می کنند و ضرورت دارد پژوهش عمیقی از سوی رسانه های انقلابی بر روی این گونه اقدامات رسانه های وابسته به ثروت و قدرت صورت پذیرد.
وی در خاتمه اذعان داشت: امروز نیز پنجاه نفر از لیست امید جمله مطهری و الیاس حضرتی از وزیر اطلاعات سوال کرده اند که چرا وزارت اطلاعات مقابل قوه قضاییه در حمایت از سرگروهان تلگرامی ایستادگی نکرده است.

۱۳۹۶/۴/۱۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...