نسخه چاپی

كیانی: نگذارید عالیشاه و نوراللهی حیف شوند

كاپیتان تیم فوتبال تراكتورسازی معتقد است عالیشاه و نوراللهی بازیكنان بزرگی برای پرسپولیس بودند و باید هرچه زودتر به مشكلات آن‌ها رسیدگی شود.

به گزارش نما به نقل از ایسنا، مهدی کیانی، کاپیتان تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز درباره اردوی آماده‌سازی این تیم در تهران اظهار کرد: از ۲۷ خرداد در حال تمرین هستیم و با شرایطی که داریم خود را آماده حضوری قدرتمند در لیگ هفدهم می‌کنیم. با وجد خستگی، کار خود را ادامه می‌دهیم تا لیگ خوبی را برای باشگاه بزرگی چون تراکتورسازی رقم بزنیم.

وی درباره مشکلات عالیشاه و نوراللهی اظهار کرد: این دو بنده خدا گناه دارند. آن‌ها می‌توانستند به تراکتورسازی کمک کنند اما تصمیم فدراسیون به گونه‌ای بود که این دو نتوانستند سال گذشته در تراکتورسازی بازی کنند. مسوولان فدراسیون باید تصمیمی اتخاذ کنند تا آن‌ها بتوانند حداقل در این فصل برای تیم‌های خود به میدان بروند. عالیشاه و نوراللهی بازیکنان بزرگی برای پرسپولیس بودند و نباید این گونه فوتبال آن‌ها نابود شود.

کاپیتان تراکتورسازی درباره مشکلات این تیم در تبریز تصریح کرد: اگر زمین اختصاصی ما آماده شود می‌توانیم به خوبی تمرین کنیم اما تیم بزرگی چون تراکتورسازی نباید چنین مشکلاتی داشته باشد. مسوولان باید کمک کنند تا تیمی هم‌چون تراکتورسازی بتواند خودش را نشان دهد و خوشحال کننده مردم تبریز باشد.

۱۳۹۶/۴/۱۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...