نسخه چاپی

بازیكنان پیش قدم شدند؛ نوبت به رسانه ها رسید

عکس خبري -بازيکنان پيش قدم شدند؛ نوبت به رسانه ها رسيد

بالاخره جنجال تحریم رسانه ای بازیكنان تیم ملی به پایان رسید و بازیكنان تیم ملی با انتشار بیانیه ای ضمن ابراز تاسف بابت نتایج به دست آمده در دیدارهای گذشته، خواستار حمایت همه جانبه مردم از تیم ملی در مسیر صعود به جام جهانی شدند.

به گزارش نمابه نقل ازافکارنیوز ، روز گذشته بیانیه ای روی خروجی سایت های خبری و خبرگزاری ها رفت که توسط بازیکنان تیم ملی خطاب به مردم ورزش دوست کشورمان نگارش شده بود و محتوای اصلی آن درخواست حمایت از تیم ملی در آستانه دیدار با تیم ملی کره جنوبی بود.

داستان تحریم رسانه ها توسط چند بازیکن سرشناس تیم ملی چندی قبل از دیدار با تیم لبنان رخ دادو حاشیه هایی زیادی که اطراف آن شکل گرفت، موجب شد تا دیدار تیم ملی با لبنان به نوعی تحت الشعاع این ماجرا قرار گیرد و فوتبال ایران بیشترین ضربه را بابت خودخواهی بازیکنان تیم ملی بخورد.

تیم ملی فوتبال کشورمان که می توانست با برد برابر لبنان سه امتیاز ارزشمند را به اندوخته های خود اضافه کند، این فرصت عالی را از دست داد تا خط حذف از جام جهانی بیخ گوش شاگردان کی روش قرار بگیرد.

تیم ملی فوتبال ۲۵ ماه جاری باید با تیم کره جنوبی دیدار کند و نتیجه به دست آمده در این جدال تکلیف صعود ایران به جام جهانی را مشخص می کند زیرا در صورتی که تیم ایران نتواند نتیجه دلخواه خود را بگیرد، باید قید حضور در معتبرترین فستیوال فوتبالی دنیا بزند.

بازیکنان تیم ملی با آگاهی از وضعیت موجود و خطر حذف تیم ملی ایران غرور کاذبشان را کنار گذاشتند و این بار نوبت رسانه ها که با بها ندادن به حاشیه ها و ایجاد فضای سالم شرایط را به گونه ای مهیا کنند که بازیکنان و کادر فنی تیم ملی با فراغ بال برابر کره جنوبی صف آرایی کنند.

۱۳۹۱/۷/۱۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...