نسخه چاپی

اكرمی: به جای مچ گرفتن دست همدیگر را بگیریم

حجت الاسلام و المسلمین سید رضا اكرمی در مورد فضای سیاسی بعد از انتخابات و اتفاقاتی كه در این فضا در حال رخ دادن است، اظهار داشت: باری روی زمین مانده و همه باید آن را بلند كنیم؛ فرافكنی هیچ مشكلی را حل نمی كند. همه باید كمك كنیم تا اعتیاد، اشتغال و اختلاف را حل كنیم؛ چون خودمان باید كشور را بسازیم.

به گزارش نما به نقل از جماران: حجت الاسلام و المسلمین سید رضا اکرمی در مورد فضای سیاسی بعد از انتخابات و اتفاقاتی که در این فضا در حال رخ دادن است، اظهار داشت: باری روی زمین مانده و همه باید آن را بلند کنیم؛ فرافکنی هیچ مشکلی را حل نمی کند. همه باید کمک کنیم تا اعتیاد، اشتغال و اختلاف را حل کنیم؛ چون خودمان باید کشور را بسازیم.

عضو جامعه روحانیت مبارز در پاسخ به سؤالی در مورد راهکار برون رفت از تنش های سیاسی بعد از انتخابات، گفت: باید سه کار انجام دهیم. اول باید فکرمان را عوض کنیم، دوم به جای مچ گرفتن دست همدیگر را بگیریم و سوم اینکه دیگران را دعوت کنیم «ای که دستت می رسد کاری بکن».

وی تأکید کرد: خود کسی که اعلام آتش بس کرده در همان نامه اتهام زده و گفته بعضی ها مفتون غرب هستند، بعضی ها غرب زده هستند و بعضی ها درگیری را ایجاد می کنند. با این رفتارها مشکل حل نمی شود؛ پیاده شوید با هم راه برویم و حرف بزنیم.

۱۳۹۶/۴/۱۸

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...