نسخه چاپی

پورمختار در گفتگو با نما مطرح كرد:

بانك مركزی وارد بازی های سیاسی شده است!

عکس خبري -بانک مرکزي وارد بازي سياسي شده است!

عضو شورای مركزی فراكسیون ولایی مجلس گفت: مدیران بانك مركزی با برهم زدن موسسه های برخی نهادها به دنبال صید كردن ماهی خود هستند.

محمد علی پور مختار، عضو کمیسیون حقوقی قضایی مجلس در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری نما، گفت: به طرز مدیریت بانک مرکزی انتقاد دارم و تشویشی که امروز بر سپرده گذاران حاصل می شود را ناشی از اقدامات نسنجیده بانک مرکزی می دانم.
وی در ادامه افزود: در دولت قبل کشور در خصوص سپرده گذاران برخی از موسسات مشکلاتی ایجاد شده بود اما با توافق، یکی از موسسات کار را پیگیری و حل می کرد اما امروز بانک مرکزی در بخشی از رفتار خود دچار بازی های سیاسی هم شده است.
نماینده مردم همدان در خانه ملت به مدیران بانک مرکزی هشدار داد و تصریح کرد: مدیران بانک مرکزی برای برخورد با برخی نهادها که دارای موسسه هستند و مورد اعتماد مردم هم هستند به عمد حرفهایی را مطرح می کنند و موسسه را بر هم می ریزند و در تلاش هستند تا از فضای غبار آلود پیش آمده ماهی خود را صید کنند.
عضو کمیسیون حقوقی قضایی مجلس خطاب به مدیر بانک مرکزی اظهار داشت: برهم زدن موسسات برخی از نهادها توسط بانک مرکزی باعث ایجاد مسائل امنیتی در کشور خواهد شد و بانک مرکزی می بایست با بروز چنین مسائلی در دستگاه قضایی پاسخگو باشد و مجلس به جدی رفتار بانک مرکزی را رصد می کند.
عضو شورای مرکزی فراکسیون ولایی مجلس با تأکید بر این مطلب که رفتار بانک مرکزی در تعطیلی برخی از موسسات باعث سوال نمایندگان از رئیس جمهور شده است، گفت: طرح سوال از رئیس جمهور پیغامی به مسئولان و مدیران حوزه پولی بانکی کشور است که می بایست رفتار منطقی را در آینده در پیش بگیرند.
عضو کمیسیون حقوقی قضایی مجلس ادامه داد: از آنجایی که یک ماه بیشتر به دولت یازدهم باقی نمانده است امیدوارم دولت بتواند طرح روشنی را برای برطرف کردن مشکل کنونی در موسسات به مجلس تقدیم کند و طرح مورد قبول مجلس باید در کشور اجرایی شود، اما اگر مشکل مجلس و بانک مرکزی حل و فصل نشود نمایندگان در دولت دوازدهم رئیس جمهور را برای پاسخگویی به سوالات به مجلس فرا خواهند خواند.

۱۳۹۶/۴/۱۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...