نسخه چاپی

نادیده گرفتن بند قرارداد كی روش

در قرارداد فدراسیون فوتبال با سرمربی تیم ملی اشاره شده كه وی حق صحبت علیه اركان فدراسیون را ندارد.

به گزارش نما به نقل از تسنیم، کارلوس کی‌روش در چند سال اخیر مواضع تندی علیه ارکان فدراسیون فوتبال گرفته است. از دبیر کل گرفته تا رئیس پیشین فدراسیون، مسئولان سازمان لیگ و ... اما در هیچکدام از موارد با سرمربی تیم ملی برخورد که نشده هیچ، تذکری هم داده نشده است. با این حال یک مسئله پر ابهام وجود دارد و آن هم بندهای قرارداد فدراسیون فوتبال با کارلوس کی‌روش است که آیا سرمربی تیم ملی حق صحبت کردن درباره ارکان فدراسیون را دارد یا نه؟

در یکی از بندهای قرارداد کی‌روش به این موضوع اشاره شده که وی حق صحبت علیه ارکان فدراسیون را ندارد. در این بند آمده است: «سرمربی همچنین می‌پذیرد که در هیچ مصاحبه یا کنفرانس خبری درباره مسائل فدراسیون فوتبال بدون موافقت کتبی و هماهنگی با روابط عمومی صحبت نکند. به استثنای پرسش و پاسخ‌های مربوط به وضعیت تیم ملی در زمین فوتبال.»

با این حال نه در دفعات گذشته و نه در زمان تاج خبری مبنی بر برخورد با سرمربی تیم ملی (که می‌تواند توبیخ، تذکر و جریمه باشد) منتشر نشده است. تنها یک بار در زمان ریاست کفاشیان، کی‌روش ممنوع‌المصاحبه شد اما در همان زمان هم دستیاران این مربی پرتغالی به صورت رگباری علیه مسئولان فدراسیون مصاحبه کردند. حتی زمانی که تاج رئیس سازمان لیگ بود و کی‌روش گفت برنامه لیگ را راننده تاکسی نوشته هم برخوردی با او انجام نشد.

حال سؤال این است که چه دلیلی دارد که کی‌روش آزادانه علیه مسئولان بالادستی‌اش صحبت می‌کند اما خبری از برخورد با وی نیست. فدراسیون فوتبال تا چه زمانی قصد دارد مقابل بی‌حرمتی‌ها و توهین‌های کی‌روش سکوت کند؟

۱۳۹۶/۴/۱۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...