نسخه چاپی

سیاست‌های ضد مهاجرتی و از بین بردن محیط زیست را پایان دهید

رئیس جمهوری بولیوی خطاب به گروه ۲۰ گفت: به حملاتتان علیه مهاجران و همچنین نابود كردن محیط زیست پایان دهید.

به گزارش نما, خبرگزاری دانشجو به نقل از پایگاه اینترنتی تله سور، ' اوو مورالس' رئیس جمهوری بولیوی از زمان به قدرت رسیدن در این کشور در سال 2007 به طور فعالانه از حقوق مهاجران در جهان حمایت کرده و خواستار اقدام جهانی در مورد تغییرات آب و هوایی شده است.



در همین حال مورالس روز گذشته در صفحه توییتر خود علیه اجلاس گروه 20 در هامبورگ آلمان موضع گیری کرد.



رئیس جمهوری بولیوی ضمن انتقاد شدید از سیاستهای سختگیرانه برخی کشورهای عضو گروه 20، خواستار پایان دادن به رفتار همچون جنایتکاران با مهاجران و پناهندگان در جهان شد.



مورالس در توییتی نوشت: دنیا نه دیوار علیه مهاجران را می خواهد و نه تسلیحات هسته ای علیه زندگی و بشریت را. ما به درخواست پاپ فرانسیس از رهبران گروه 20 برای حل مشکلات فقرا، پناهندگان و محرومان می پیوندیم.



رئیس جمهوری بولیوی ماه گذشته نیز خواستار توقف اجرای سیاستهای ضد مهاجرتی در جهان شده بود. مورالس همچنین در فعال سازی مجدد یک بودجه منطقه ای با هدف تامین ابزارهای حقوقی و حمایت های مالی از مهاجران در آمریکا، در بحبوحه سرکوب شدید آنها به دنبال سیاستهای ضد مهاجرتی دونالد ترامپ مشارکت کرده است.



مورالس در توییت جدید خود از رهبران گروه 20 خواست تا اقداماتشان را برای رسیدگی به مسائل جهانی افزایش دهند. وی نوشت: ما معتقدیم که کشورهای ثروتمندتر باید از مناقشات و جنگ در جهان بکاهند که این درگیری ها فقط فقر جهانی را افزایش می دهد.



وی ضمن انتقاد شدید از دونالد ترامپ تصریح کرد که لازم است دولت ترامپ که تحت امر جمهوری خواهان بوده، رسیدگی بیشتری در مورد مسئله تغییرات آب و هوایی انجام دهد.

۱۳۹۶/۴/۱۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...