نسخه چاپی

در گفتگوی نما با پورمختار مطرح شد:

همزمانی قرارداد با توتال و برگزار همایش منافقین در فرانسه، دهن‌كجی به ملت بود/ قرارداد توتال لغو شود

عکس خبري -همزماني قرارداد با توتال و برگزار همايش منافقين در فرانسه، دهن‌کجي به ملت بود/ قرارداد توتال لغو شود

نماینده مردم همدان گفت: با توجه به حمایت دولت فرانسه از تروریست ها ضرورت داشت تا مسئولین وزارت نفت روند عقد قرار داد با توتال را كنسل می كرد تا تكلیف نشست منافقین در فرانسه مشخص می شد.

محمد علی پور مختار، عضو کمیسیون حقوقی قضایی مجلس و نماینده مردم همدان در خانه ملت، در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری نما، در واکنش به قرار داد وزارت نفت با توتال، گفت: اصل چنین قراردادهایی برای کشور مناسب است تا دولتمردان بتوانند با همراه کردن شرکت های خارجی جهت سرمایه گذاری در ایران تحریم های غیر عادلانه علیه ملت و نظام جمهوری اسلامی را کم رنگ تر از گذشته کنند.
وی خطاب به مسئولان ارشد نظام، افزود: مسئولان ارشد نظام در عقد قراردادهای بین المللی می بایست به منافع نظام و ملت توجه داشته باشند.
نماینده مردم همدان در خانه ملت ادامه داد: نمانیدگان امیدوار هستند تا قرار داد ایران با شرکت توتال در چارچوب قرارداد های ipc منعقد شود تا منافع ملت و مردم حفظ شود و در قرارداد وزارت نفت با توتال ضرورت دارد تا تکنولوژی نیز به کشور انتقال یابد وگرنه این قراردادهای فایده ای برای کشور نخواهد داشت.
نماینده مردم همدان در خانه ملت در ادامه به نشست منافقین در فرانسه اشاره و تصریح کرد: امروز پیوند قوی میان سیاست و اقتصاد بین المللی وجود دارد از این رو معتقدم همزمانی نشست منافقین در فرانسه و حمایت رسمی دولت این کشور از این گروه تروریستی و عقد قرار داد با توتال زیبنده دولت نظام جمهوری اسلامی نبود.
پور مختار خاطرنشان کرد: با توجه به حمایت دولت فرانسه از تروریست ها ضرورت داشت تا مسئولین وزارت نفت روند عقد قرار داد با توتال را کنسل می کرد تا تکلیف نشست منافقین در فرانسه مشخص می شد.
وی افزود: درست است که توتال یک شرکت خصوصی است اما برای مردم کشور مطبوعش شغل ایجاد می کند و برای دولت این کشور اعتبار و توسعه می آورد از این رو مسئولین نباید منافع ملی را فدا می کردند.
پورمختار در خاتمه در خصوص تأثیر رفتارعجولانه دولت در عقد قرار با توتال بر رای اعتماد به وزراء گفت: نمایندگان تمام حرکات و رفتار دولت را رصد کرده و زیر نظر دارند؛ قطعا در زمان رأی اعتماد به وزرای انتخابی از سوی دولت به مجلس به نکات منفی و مثبت توجه خواهند کرد و بر اساس آن نکات رای خود را به وزیر می دهند

۱۳۹۶/۴/۱۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...