نسخه چاپی

پیراهن طلایی بر تن عسگری باقی ماند

عکس خبري -پيراهن طلايي بر تن عسگري باقي ماند

مسابقه های بین المللی دوچرخه سواری تور بروئنی با صدرنشینی حسین عسگری از تیم پتروشیمی تبریز در رده بندی مجموع انفرادی به اتمام رسید و پیراهن طلایی این رقابتها برتن وی باقی ماند.

به گزارش نمابه نقل از فدراسیون دوچرخه سواری؛ این مسابقه ها که از روز پنجم مهرماه جاری به مدت 5 روز و در پنج مرحله با حضور رکابزنان 22 تیم برگزار شد با کسب پیراهن طلایی توسط حسین عسگری به پایان رسید .

پنجمین و آخرین مرحله مسابقه های بین المللی دوچرخه سواری تور برونئی روز گذشته(نهم مهر ماه جاری ) در مسیر ( Bandar Seri Begawan - Bandar Seri Begawan)وبه مسافت 104 کیلومتر برگزار شد که در پایان رده بندی انفرادی مجموع پنج مرحله حسین عسگری از تیم پتروشیمی تبریز با زمان 14ساعت و 15 دقیقه و 50 ثانیه به مقام نخست دست یافت و پیراهن طلایی این رقابتها را بدست آورد .

ˈدوک تام تری نهˈازویتنام با 24 ثانیه اختلاف نسبت عسگری درمکان دوم قرارگرفت و ˈحریف صالحˈ از مالزی با 26 ثانیه اختلاف نسبت به نفر اول در جایگاه سوم قرار گرفت.

همچنین در این رده بندی از تیم پتروشیمی تبریز، حسین ناطقی در رده سی و یکم ، رامین ملکی در رده بیست و دوم ، حسین علیزاده در رده بیست و ششم ، علیرضا اصغرزاده در رده پنجاه و سوم ، امیر کلاهدوز در رده هفتاد و چهارم قرار گرفتند .

از تیم سورن ازبکستان حمید شیری در رده چهل و هفتم ، محمد قره باغی پور در رده پنجاه و یکم ، حامد پاسبان در رده پنجاه و هشتم ایستادند.

در رده بندی انفرادی مرحله پنجم ، ˈمحمد زامری صالحˈ از مالزی با زمان 2 ساعت و 35 دقیقه و 49 ثانیه در مکان نخست قرار گرفت .

ˈون دو آن لهˈ از ویتنام با زمان مشابه نسبت به نفر اول دوم شد و حسین ناطقی از تیم پتروشیمی تبریز با زمان مشابه نسبت به نفر اول در جایگاه سوم ایستاد .

همچنین در این رده بندی از تیم پتروشیمی تبریز رامین ملکی از تیم پتروشیمی تبریز در رده هجدهم ، حسین عسگری در رده سی ام ، حسین علیزاده در رده سی و هشتم ، علیرضا اصغرزاده در رده هفتاد و پنجم ، امیر کلاهدوز در رده هفتاد و ششم قرار گرفتند .

از تیم سورن ازبکستان نیز محمد قره باغی پور در رده بیست و هشتم ، حمید شیری در رده هفتاد و دوم ، حامد پاسبان در رده هفتاد و سوم ایستادند .

۱۳۹۱/۷/۱۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...