نسخه چاپی

كفاشيان:

كی روش تا پایان قراردادش در ایران خواهد ماند

عکس خبري - کي روش تا پايان قراردادش در ايران خواهد ماند

رییس فدراسیون فوتبال اعلام كرد:سرمربی تیم ملی فوتبال ایران تا پایان دور مقدماتی جام ملت ها با ایران قرارداد دارد و در این مدت هدایت تیم ملی را برعهده خواهد داشت.

به گزارش نمابه نقل ازایرنا، علی کفاشیان روز دوشنبه در جمع خبرنگاران گفت: ما کی روش را تا پایان دور مقدماتی حفظ خواهیم کرد.اگر به جام جهانی رفتیم که وی هدایت تیم را برعهده خواهد داشت، اما اگر هم صعود نکردیم باز جلسه خواهیم داشت و در خصوص ادامه کار وی تصمیم گیری خواهیم کرد.

وی در ادامه در خصوص جلسه اضطراری کمیته ملی المپیک گفت: قبلا خودم در سازمان تربیت بدنی بودم و در زمان ما قرار شد که رییس سازمان تربیت بدنی بتواند روسای فدراسیون ها را تغییر دهد و این موضوع در اساسنامه گنجانده شد.

وی گفت:در آن مقطع این کار خیلی خوب بود اما فدراسیون بین المللی فوتبال به آن اعتراض کرد و با توجه به مقاومتی که درایران در این خصوص شد، فوتبال ایران تعلیق شد.

کفاشیان گفت:پس ازآن نشست واساسنامه فدراسیون فوتبال را اصلاح کردیم ومشکل فوتبال برطرف شد.

وی گفت: هم اکنون مسوولان وزارت ورزش براساس همین اساسنامه روسای فدراسیون ها را تغییر می دهند و کار غیر قانونی نمی کنند چرا که اساسنامه این اختیار را به آنها می دهد.

کفاشیان گفت: الان کمیته بین المللی المپیک از ایران خواسته اساسنامه خود را اصلاح کنیم و پس از آن براساس اساسنامه جدید عمل کنیم و اگر بعد از این ما برخلاف اساسنامه عمل کنیم کار غیر قانونی کرده ایم اما هم اکنون کار غیر قانونی انجام نداده ایم.

وی گفت: برای تعلیق نشدن ورزش باید دو کار انجام دهیم اول اینکه همه یک موضع اتخاذ کنیم نه اینکه هر کسی هر چه می خواهد بگوید.

کفاشیان گفت: در تمام کشورها، مسوولان آن برای کشور خود تصمیم گیری می کنند اما همه یک حرف را می زنند.

وی افزود: این نظر شخصی من است اما فردا جلسه با حضور وزیر برگزار می شود و قطعا در این جلسه به یک تعامل خواهیم رسید.

کفاشیان گفت: فکر نمی کنم تعلیق ایران شامل فوتبال شود اما امیدوارم موضوع به فوتبال کشیده نشود.

وی در خصوص بیانیه ملی پوشان گفت: مدتی میان ملی پوشان و رسانه ها مشکلی ایجاد شده بود که به صلاح نبود ، چرا که تیم ملی متعلق به مردم است.

رییس فدراسیون فوتبال گفت: امیدواریم در بازی با کره موفق شویم و به جام جهانی صعود کنیم، بچه ها باهم همدل هستند برهمین اساس این بیانیه را دادند.

وی گفت: خوشبختانه رسانه ها از تیم ملی حمایت می کنند و بچه ها هم می خواهند دراین موضوع روسفید بیرون بیایند.

۱۳۹۱/۷/۱۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...