نسخه چاپی

طوفان زابل 159 نفر را راهی مراكز درمانی كرد

رئیس مركز فوریت‌های پزشكی دانشگاه علوم پزشكی زابل گفت: بر اثر شدت طوفان گرد و خاك در ۲۴ ساعت گذشته ۱۵۹ نفر بیمار تنفسی به مراكز درمانی منطقه سیستان مراجعه كردند.

به گزارش نما به نقل از مهر: رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی زابل گفت: بر اثر شدت طوفان گرد و خاک در ۲۴ ساعت گذشته ۱۵۹ نفر بیمار تنفسی به مراکز درمانی منطقه سیستان مراجعه کردند.

غلامعلی رفعت اظهار داشت: ۱۲۱ نفر از مجموع مراجعه کنندگان به مراکز درمانی منطقه سیستان در این مدت به صورت سرپایی درمان و ۳۸ نفر با توجه به شدت بیماری بستری شدند.

وی افزود: افراد مراجعه کننده به بیمارستان ها و مراکز درمانی منطقه سیستان در این مدت علاوه بر مشکلات تنفسی در گروه های بیماران چشمی، قلبی و ترافیکی تقسیم شدند.

وی گفت: واحدها و مراکز بهداشتی درمانی، بیمارستان ها و اورژانس ها در حال خدمات رسانی لازم به مردم طوفان زده منطقه سیستان هستند.

رئیس مرکز فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زابل تصریح کرد: تمام مراکز بهداشتی و درمانی منطقه سیستان برای ارائه خدمات به بیماران در شرایط بحرانی از جمله طوفان در حالت آماده باش بسر می برند.

۱۳۹۶/۴/۲۰

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...