نسخه چاپی

هراس صهیونیستها از كارخانه های سلاح ایرانی در لبنان و یمن

مقامات صهیونیستی از وجود كارخانه های موشك حزب الله كه اخیرا صحبت از آن افزایش یافته خبر داده و ادعا كردند؛ تل آویو مساله را می داند و علیه آن اقدام می كند.

به گزارش نما به نقل از العالم، "گادی ایزنکوت" رئیس ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی، از تلاش این رژیم برای ممانعت از "فعالیت ایران، سوریه و حزب الله برای تجهیزشدن به موشک هایی با دقت بالا" سخن گفت.

وی با خطاب قرار دادن کمیته امور خارجه و دفاع کنست گفت: ما با جدیت بر ضد این طرح تلاش می کنیم و این از الویت های ماست.

ایزنکوت درباره ابتکارات حزب الله برای دست یافتن بر موشکهای پیشرفته از طریق سوریه گفت: ما با روش های مختلف که بهترین آن، "سکوت" در برابر آن به منظور جلوگیری از بحرانی شدن وضعیت، بر ضد این طرح تلاش می کنیم.

وی با تاکید براولویت مقابله با نفوذ ایران در نزدیکی مرزها گفت: اهمیت کاهش نفوذ ایران در مناطق مجاور مرزهای اسرائیل از شکست داعش کمتر نیست بلکه برای رژیم صهیونیستی مهم تر نیز هست.

"اویگدور لیبرمن" وزیر جنگ اسرائیل نیز گفت: مسئولان صهیونیستی از پیشرفت تاسیسات صنعت اسلحه سازی در داخل لبنان و کارخانه های تولید موشک آگاه هستند.

وی دو روز گذشته در یک مصاحبه مطبوعاتی گفت: به خوبی می دانیم چه اقدامی کنیم، از تاسیس کارخانه های اسلحه سازی ایران در لبنان هرگز چشم پوشی نخواهیم کرد.

"هرتزل هالیوی" رئیس اطلاعات نظامی رژیم صهیونیستی نیزماه پیش گفته بود: ایران سال آخر در صدد تاسیس زیر ساخت محلی برای تولید موشک های دقیق در لبنان و یمن است نمی توانیم این مساله را نادیده گرفته و هرگز از آن چشم پوشی نخواهیم کرد.

۱۳۹۶/۴/۲۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...