نسخه چاپی

سوءمدیریت‌ها در دولت پیام غلط به دشمنان می‌دهد

رئیس كمیسیون اجتماعی مجلس، مشكلات امروز كشور را ناشی از سو‌ءمدیریت دستگاه‌های اجرایی كشور خواند و گفت: این سوءمدیریت‌ها باعث شده تا به صورت نا‌خود‌آگاه به دشمنان كمك شود كه مشكلات داخلی كشور را ناشی از فشار‌ها و تحریم‌ها بدانند.

به گزارش نمابه نقل ازخانه ملت، دکتر عبدالرضا عزیزی درباره ارتباط سو‌مدیریت دستگاه‌های اجرایی کشور با تشدید مشکلات مردم، تصریح کرد: بر اساس اظهارات رئیس قوه مققنه، ۱۰ الی ۲۰ درصد مشکلات کشور ناشی از تحریم‌ها و فشار‌های خارجی و ۸۰ درصد معضلات کنونی نتیجه سوء‌مدیریت در دستگاه‌های اجرایی است.

نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه با شعار‌ دادن مشکلات فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی جامعه حل نمی‌شود، یادآور شد: شعار دادن مشکلات مردم را حل نمی‌کند بلکه باید در عمل و با مدیریت صحیح اعتماد مردم را به دست آورد.

وی افزود: اگر افراد، نهاد‌ها و دستگاه‌های اجرایی در خط ولایت حرکت کنند و منویات رهبر معظم انقلاب را عملی سازند، مشکلات کشور به حداقل می‌رسد و این در حالی است که برخی افراد و مدیران تنها شعار ولایت‌مداری می‌دهند و با شعار‌سازی بر معضلات و مشکلات مردم می‌افزایند چنان که در سال حمایت از تولید ملی، کار و سرمایه ایرانی، به جای حمایت از تولید‌کنندگان، سنگ جلوی پای آنان می‌اندازد.

عزیزی گفت: سوء‌مدیریت در کشور پیام غلط به دشمنان می‌دهد به‌طوری‌که آنها مشکلات داخلی کشور را ناشی از فشار‌ها و تحریم‌های خود تلقی می‌کنند حال آنکه این برداشت به هیچ عنوان پایه و اساس درستی ندارد چون در واقع سوءمدیریت در حوزه اجرایی کشور مشکلات جامعه را تشدید می‌کند.

عزیزی با تاکید بر اهمیت تعامل قوا و نهاد‌های اجرایی در برون‌رفت از مشکلات کشور، تصریح کرد: برخی افراد و نهاد‌های اجرایی به جای تعامل و همکاری با سایر نهاد‌ها و قوا، تک‌روی کرده و خود را ملزم به پاسخگویی به مردم و مسئولان نمی‌بینند.

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس، یادآور شد: تنها با حرکت در مسیر مدیریت صحیح، هوشیارانه و غیر‌شعاری است که مشکلات کشور حل خواهد شد در غیر‌ این‌صورت معضلات اجرایی، اقتصادی و اجتماعی افزایش می‌یابد.

در سال حمایت از تولید ملی، کار و سرمایه ایرانی و نقشه‌راهی که رهبر معظم انقلاب برای بی‌اثر کردن تحریم‌های خارجی ترسیم کرده‌اند، سوء مدیریت برخی مسئولان دولتی بی‌ثباتی را در بازار ارز و سکه و به تبع آن حوزه اقتصادی و اجرایی کشور رقم زده‌است.

۱۳۹۱/۷/۱۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...