نسخه چاپی

آمریكا و كشورهای تحریم كننده قطر بر ضرورت مبارزه با تروریسم تاكید كردند

به گزارش نما - مهر نوشت: وزرای خارجه آمریکا و ۴ کشور تحریم کننده قطر در نشست مشترک خود بر ضرورت ادامه یافتن همکاری ها برای مبارزه با تروریسم تاکید کردند.
به گزارش اسپوتنیک، در جریان نشست «رکس تیلرسون» وزیر خارجه آمریکا با وزرای خارجه کشورهای تحریم کننده قطر در جده شرکت کنندگان از تلاشهای امیر کویت برای وساطت در خصوص بحران منطقه خلیج فارس قدردانی کرده و برنقش آمریکا به عنوان هم پیمان استراتژیک این کشورها تاکید کردند.

آنها هم‌چنین اعلام کردند که هماهنگی های مشترک در خصوص مسائل منطقه و در رأس آنها جنگ علیه تروریسم ادامه می یابد.وزرای خارجه این کشورها تاکید کردند که مبارزه با تروریسم به یک ضرورت تبدیل شده و باید تمام تلاشها برای از بین بردن این پدیده که انواع مختلف به خود گرفته و مخاطرات آن در حال گسترش است وهم چنین منابع مالی آن به کار گرفته شود.

در این نشست در خصوص آخرین تحولات منطقه و بحران قطر با کشورهای عربی حوزه خلیج فارس و راه های مبارزه با تروریسم تاکید شد.

سامح شکری وزیر خارجه مصر، شیخ خالد بن احمد بن محمد آل خلیفه وزیر خارجه بحرین، انور بن محمد قرقاش وزیر مشاور در امور خارجه امارات، شیخ محمد عبدالله المبارک الصباح وزیر مشاور در امور نخست وزیری کویت برای شرکت در این نشست وارد جده شده بودند.تیلرسون با ملک سلمان پادشاه عربستان محمد بن سلمان ولی عهد وعادل الجبیر وزیر خارجه این کشور به صورت جداگانه دیدار کرده بود.

۱۳۹۶/۴/۲۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...