نسخه چاپی

محمد اسماعیل سعیدی در گفتگو با نما :

حیف و میل بیت المال برای ا فتتاح طرحی ناكارآمد

عکس خبري -حيف و ميل بيت المال براي ا فتتاح طرحي ناکارآمد

یك عضو كمیسیون فرهنگی مجلس گفت : اینكه اتاق اصناف با صرف 45 میلیارد تومان اپلكیشن درست كرده و با دعوت از شخص رییس جمهور برای افتتاح این طرح ناكار آمد ، اقدام به حركتی نمایشی كند چه دردی از درد های جامعه اصناف و بازاریان را حل خواهد كرد جز اینكه سبب حیف ومیل بیت المال شود.

محمد اسماعیل سعیدی عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با نما با اشاره به هزینه 45 میلیاردی اتاق اصناف برای تهیه اپلکیشنی تحت عنوان تلویزیون تعاملی و اینترنتی اتاق اصناف گفت : در مقطعی که اصناف و بازاریان شرایط مناسبی نداشته ، رکود حاصل در اقتصاد کشور کمر برخی از اصناف بازار را شکسته و تا مرز ورشکستگی برده ، میزان در آمدها و فروش بسیار کاهش یافته ، اتاق اصناف با حرکات نمادین و هزینه های غیر ضرور به دنبال چیست ؟
وی افزود : اصناف درگیر معضلات پیچیده ناشی از رکودند و اتاق اصناف به جای تعامل با مجلس و دولت برای کاستن از مشکلات اصناف و حمایت از این قشر به حواشی رو آورده است .
وی با اشاره به اینکه اتاق اصناف با اشتغال به امور غیر ضرور و با اقداماتی نمادین درپی پوشاندن ناکار آمدی خویش است اذعان داشت : نمی دانیم اتاق اصناف مرکز چه می کند ؟ آیا واقعا" از دردها و مشکلات بغرنجی که در بازار اقتصاد کشور وجود دارد مطلع است یا خیر ؟
این نماینده مجلس با اشاره به انحراف اتاق اصناف از انجام درست وظایف خود عنوان داشت : چرا جنس دغدغه مدیران با اصناف که با مشکلات حادی در بازار دست وپنجه نرم می کنند فرق دارد ؟؟ اینکه اتاق اصناف با صرف 45 میلیارد تومان اپلکیشن درست کرده و با دعوت از مقامات دولتی برای افتتاح ، اقدام به کار نمایشی کند چه دردی از درد های جامعه اصناف و بازاریان را حل خواهد کرد و چه ضرورتی برای هزینه 45 میلیاردی یک اپلکیشن بود است ؟؟؟
سعیدی با اشاره به افزایش مالیات ها با توجه به کاهش درآمد بازاریان و رکود ایجاد شده عنوان داشت : در این شرایط اتاق اصناف باید با تدبیر و تعامل با سازمان امور مالیاتی بخشی از مشکلات اصناف را حل کند ، در حالی که برای پنهان کردن عملکرد نامطلوب خود به حواشی پرداخته است
نماینده مردم آذربایجان شرقی در خانه ملت با بیان ضعف شدید نظارتی دولت بر عملکرد اتاق اصناف خاطر نشان کرد : پول هایی که برابر قانون یا بعضا" فراتر در اختیار اتاق قرار می گیرد واقعا" کجا وچطور هزینه می شود ؟ چرا باید پول ها اینطور حیف ومیل شود و نظارت درستی روی هزینه ها وجود نداشته باشد .
وی با بیان اینکه مجلس در صورت لزوم باید قوانین را برای جلوگیری از حیف ومیل بیت المال اصلاح نماید و نظارت خود بر عملکرد دولت را افزایش دهد گفت : کمیسیون اصل نود مجلس ضروری ست در این مورد ، ورود کرده و با تحقیق و تفحص بر عملکرد اتاق اصناف از تکرار چنین حرکت های نمایشی با صرف هزینه های گزاف جلوگیری کند .

۱۳۹۶/۴/۲۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...