نسخه چاپی

حضور سرزده بازرس‌ها در مدارس

به‌گفته عباسعلی باقری گروه‌های نظارتی ویژه‌ای از سوی آموزش و پرورش شهر تهران و به‌صورت سرزده به مدارس اعزام می‌شوند و اگر در رابطه با دریافت پول هنگام ثبت‌نام موردی مشاهده شود تا حد بركناری مدیر مدرسه با آن برخورد می‌شود. سرپرست آموزش و پرورش شهر تهران البته همزمان از خانواده‌ها خواست اگر توان مالی دارند به مدارس دولتی كمك كنند.

به گزارش نما به نقل از همشهری، او درباره مشكلات والدين در ثبت‌نام به‌دليل قرار نداشتن در «محدوده جغرافيايي» نيز اينگونه توضيح داد: «برخي مدارس در ميان خانواده‌ها با مقبوليت بيشتري مواجه هستند. اما بايد توجه داشت كه اگر آن مدرسه فقط 2كلاس از هر پايه تحصيلي داشته باشد در هر كلاس نهايتا ظرفيت 35دانش‌آموز دارد. با اين همه اگر خانواده‌‌اي نتوانست فرزند خود را در مدرسه محدوده خودش ثبت‌نام كند بايد به ستاد ثبت‌نام آموزش و پرورش منطقه خود مراجعه كند تا در آنجا ضمن بررسي، اعلام كنند كه در كدام مدرسه مي‌تواند ثبت‌نام كند.»

شكايت كنيد
اگر در ثبت‌نام فرزندتان با مشكلي مواجه بوديد موضوع را از طريق سامانه پيامكي 09121540640 مستقيم به مديريت آموزش و پرورش شهر تهران و يا از طريق شماره 09123804414 به روابط عمومي آموزش وپرورش شهر تهران منعكس كنيد. مسئولان وعده رسيدگي داده‌اند.

۱۳۹۶/۴/۲۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...