نسخه چاپی

فشار اصلاح طلبان به روحانی برای تعیین كابینه

چهره شاخص اصولگرایان در مجلس با اشاره به تشكیل دولت دوم روحانی از نیمه دوم مرداد ماه، از فشار اصلاح طلبان به روحانی برای تعیین كابینه خبر داد.

به گزارش نما به نقل از افکارنیوز، محمدعلی پورمختار نماینده بهار و کبودرآهنگ در مجلس شورای اسلامی با اشاره به ویژگی های مورد نیاز برای انتخاب وزرا در دولت آینده روحانی گفت: دولت باید جوانگرایی را مد نظر قرار دهد و وزرا با انگیزه و علاقه به کار را به مجلس معرفی کند.

وی افزود: تخصص، تعهد، تجربه، جدیت، ولایت مداری، ترجیح منافع ملی بر منافع شحصی و گروهی، مردمی بودن، شناخت مشکلات مردم و جامعه، و دلسوزی را از ویژگی هایی برشمرد که یک وزیر باید داشته باشد.

عضو کمیسیون حقوقی و قضایی با بیان اینکه مجلس در چارچوب قانون به بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی خواهد پرداخت، گفت: اگر افرادی بعنوان وزیر به مجلس معرفی شوند که سوابق خوبی ندارند و یا در گذشته کارنامه خوبی از خود بجا نگذاشتند مجلس به آنها رای نخواهد داد.

پورمختار فتنه را خط قرمز مجلس در بررسی صلاحیت وزرا دانست و گفت: قطعا مجلس در این زمینه کوتاه نخواهد آمد.

وی در همین راستا از فشار برخی از اصلاح طلبان به روحانی برای تعیین کابینه خبر داد و افزود: این افراد حتی گزینه هایی برای تصدی برخی وزارتحانه ها معرفی کردند و خواستار معرفی آنها به مجلس از سوی روحانی شدند.

۱۳۹۶/۴/۲۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...