نسخه چاپی

امنیت زائران اربعین تأمین می‌شود

فرمانده انتظامی استان ایلام گفت: تأمین امنیت زائران حسینی طی سال‌های گذشته در اربعین كارنامه درخشانی از نیروی انتظامی بر جای گذاشته امسال هم این مهم به‌خوبی انجام خواهد شد.

به گزارش‌ نما به نقل از ایسنا‌، سردار«نورعلی یاری» در نشست با حضور معاون نیروی انسانی ستاد کل نیروهای مسلح کشور در ایلام اظهار کرد: در اربعین سال گذشته نیروی انتظامی امنیت ۲ میلیون و ۲۳۰ هزار زائر حسینی را به‌خوبی تأمین کرد‌.

وی افزود: در استان ایلام برابر شاخص‌های تعیین‌شده اقدامات مؤثری در حوزه کاهش جرائم‌، کشفیات و از همه مهم‌تر اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی انجام‌گرفته و یا در حال انجام است‌.

یاری خاطرنشان کرد: در کنار امنیت موجود بعضی‌اوقات حاشیه‌های به وجود می‌آید که بلافاصله با مشارکت مردم و استفاده از ظرفیت معتمدان و ریش‌سفیدان که از سال‌ها اول انقلاب با آن‌ها در ارتباط هستیم، این حوادث فروکش می‌کند‌.

‌فرمانده انتظامی استان یادآور شد‌: یکی از مطالبات جدی مقام معظم رهبری و ائمه جمعه و جماعات بحث ارتقاء امنیت اجتماعی است که ما در این استان به لحاظ خودباوری و اعتقادات مذهبی مردم شاهد کمترین پلشتی‌ها و زشتی‌ها هستیم‌.

وی افزود: در حوزه تصادفات جاده‌ای و انسانی ‌کمترین تلفات را نسبت به سال‌های گذشته داریم‌.

یاری خاطرنشان کرد: مهم‌ترین رویدادی که سال گذشته در استان اتفاق افتاد، اربعین حسینی بود که در آن ۲ میلیون و ۲۳۰ هزار نفر از مرز بین‌المللی مهران با امنیت کامل تردد کردند‌.

وی اضافه کرد: در بحث انتخابات هم که با تلاش شبانه‌روزی و برنامه‌ریزی مناسب این حماسه عظیم مردمی رقم خورد، نیروی انتظامی بار دیگر سربلند بیرون آمد‌.

۱۳۹۶/۴/۲۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...