نسخه چاپی

درگیری با نظامیان صهیونیست/ ۲۵ فلسطینی زخمی شدند

سازمان هلال احمر فلسطین اعلام كرد بیست و پنج فلسطینی در درگیری با اشغالگران اسرائیلی در منطقه ابودیس واقع در شرق قدس اشغالی زخمی شدند.

به گزارش نما به نقل از خبرگزاری دانشجو مهمترین رویدادهای خبری سرزمین های اشغالی به شرح ذیل است.

مردم غزه در حمایت از عملیات مسجد الاقصی راهپیمایی کردند
جنبش حماس با ترتیب دادن راهپیمایی در مناطق مختلف نوار غزه، حمایت خود را از عملیات اخیر مسجد الاقصی نشان داد. راهپیمایان همچنین محاصره ای را که ضد نوار غزه اعمال شده و تدابیر محمود عباس رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین علیه نوار غزه را محکوم کردند. راهپیمایان محمود عباس را شریک اسرائیل در محاصره غزه خواندند.

25 زخمی در درگیری با نظامیان صهیونیست
سازمان هلال احمر فلسطین اعلام کرد بیست و پنج فلسطینی در درگیری با اشغالگران اسرائیلی در منطقه ابودیس واقع در شرق قدس اشغالی زخمی شدند.

پارلمان عربی حمله به مسجد الاقصی را محکوم کرد
پارلمان عربی به حملات روز جمعه صهیونیست‌ها به مسجدالاقصی واکنش نشان داد و از جامعه بین‌الملل و نهادهای سازمان ملل متحد خواست تجاوزگری‌های رژیم صهیونیستی را محکوم کنند.

به گزارش «خبرگزاری الشرق الاوسط» مصر، «مشعل بن‌فهم السلمی» اقدام روز جمعه نیروهای اشغالگر صهیونیست را در حمله به مسجد مبارک الأقصی و بستن درهای آن به روی نمازگزاران و جلوگیری از اقامه نماز جمعه در آن، محکوم کرد.

وی روز جمعه در این باره اعلام کرد این اقدام تحریک‌آمیز مقامات اشغالگر با قوانین و موازین بین‌المللی و ارزش‌های انسانی مغایر است و رشته تلاش‌ها برای ایجاد صلح در منطقه را پنبه می‌کند.

۱۳۹۶/۴/۲۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...