نسخه چاپی

رشد ۱۰۰۰ برابری دفاترمشاوره ازدواج/ایجاد۲۰۰۰ سمن در كشور

وزیر ورزش و جوانان از رشد هزار درصدی ایجاد و فعال كردن دفاتر مشاوره و راهنمای ازدواج در كشور خبر داد و گفت: این طرح برای تحكیم بنیان خانواده صورت می گیرد.

به گزارش نما به نقل از مهر، مسعود سلطانی فر امروز شنبه در حاشیه مراسم افتتاح استخر سرپوشیده شهرستان دهگلان گفت: برای توسعه ورزش همگانی پروژه های مختلف در شهرستان ها را طی امسال و سال آینده با اختصاص منابع استانی و ملی از محل ۲۷/. درصد ارزش افزوده به بهره برداری می رسانیم.

وی عنوان کرد: در ابتدای آغاز به کار دولت یازدهم تعداد سازمان های مردم نهاد وابسته به ورزش و جوانان ۵۰ ،۶۰ سمن بود که اکنون به حدود ۲ هزار سمن افزایش پیدا کرده است.

وی اظهارداشت: امیدواریم تا پایان دولت دوازدهم تعداد سازمان های مردم نهاد حوزه ورزش و جوانان به حدود پنج هزار سمن برسد که این اقدام منجر به افزایش زمینه مشارکت جدی جوانان خواهد شد.

وزیر ورزش و جوانان ادامه داد: در زمینه پرداخت تسهیلات ازدواج جوانان هم شاهد رشد خوبی هستیم به گونه ای که این مهم در سال ۹۵ نسبت به مدت مشابه در سال ماقبل آن رشدی چهار برابری داشته است.

سلطانی فر بیان کرد: یکی از سازوکارهای تقویت و تحکیم بنیان خانواده ایجاد و فعال کردن دفاتر مشاوره و راهنمای ازدواج است که از این لحاظ هم شاهد رشد هزار درصدی در کشور هستیم.

وی اظهارداشت: با توجه به استعدادهای خوب ورزشی که در کردستان وجود دارد بی شک فراهم کردن زیر ساخت های ورزشی در این استان منجر به تحولات فراوانی در این حوزه می شود.

۱۳۹۶/۴/۲۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...