نسخه چاپی

ژوزه:خجالت می كشم در خیابان های تهران قدم بزنم

عکس خبري -ژوزه:خجالت مي کشم در خيابان هاي تهران قدم بزنم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران با اشاره به اینكه جایگاه فعلی پرسپولیس در جدول رده بندی درشان این تیم نیست، گفت: خجالت می كشم در خیابان قدم زده و شاهد ناراحتی هواداران باشم.

به گزارش نما به نقل ازایرنا، ˈمانوئل ژوزهˈ روز دوشنبه در نشست خبری پیش از دیدار تیم های پرسپولیس و سایپا درجمع خبرنگاران، خاطرنشان کرد: پیروزی در دیدار باآلومینیوم هرمزگان تا حدودی اعتماد به نفس ازدست رفته بازیکنان رابرگرداندونفرات دراین چند روز تمرینات شادابی را برگزار کردند.

وی افزود: باید این اعتماد به نفس را حفظ کرده تا در دیدار با سایپا نیز به پیروزی دست یافته و با آرامش به تعطیلات برویم.

سرمربی پرسپولیس عنوان کرد: از زمانی که لیگ برتر آغاز شده است،‌ به طور مداوم زیر فشار بوده و آرامش نداشته ایم و باید با تلاش فراوان آرامش را به تیم برگردانیم.

ژوزه خاطرنشان کرد: چنانچه در دیدار با سایپا آرامش داشته باشیم، شانس بالایی برای رسیدن به پیروزی خواهیم داشت. برای بردن باید فاکتورهای زیادی داشت که یکی از آنها استفاده از توپ های آخراست. ما دردیدارهای گذشته آمار خوبی برای گلزنی نداشته ایم که دلیل اصلی آن استرس مهاجمان است.

وی در مورد شرایط ˈامیرحسین فشنگچیˈ گفت: وی از بازیکنان اصلی پرسپولیس بود که متاسفانه از بند مصدومیت رهایی پیدا نکرده و نمی تواند تیم را همراهی کند.

ژوزه درپاسخ به سوال خبرنگاری مبنی براینکه ˈشهاب گردانˈچه زمانی به ترکیب اصلی پرسپولیس بازمی گردد، اظهار داشت: گردان در گذشته اشتباه کرد و حالا باید در انتظار اشتباه نیلسون ویااتفاقی خاص باشد تا به دروازه بازگردد. نیسلون عملکرد بسیار خوبی دارد و من بازیکن تاثیر گذار را از ترکیب بیرون می گذارم.

وی درمورد شرایط ˈایمون زایدˈ نیز عنوان کرد: در ابتدای فصل از مدیریت باشگاه خواستم تا قرارداد این مهاجم را تمدید کند، اما وی در دیدارهایی که به میدان رفت عملکرد خوبی نداشت و باید با جدیت بیشتری تمرین کند.

ژوره درخصوص تعطیلات لیگ نیز عنوان کرد: هر زمانی که تیم به هماهنگی می رسد، لیگ برای یک دیدار تیم ملی چند هفته تعطیل شده و به تیم های باشگاهی ضربه می زند.

وی درمورد برگزاری تمرینات پرسپولیس پشت درهای بسته گفت: مشکلی با هواداران نداشته و شرایط انان را درک می کنم و به خوبی می دانم بیشتر آنها در شرایط مالی خوبی نبوده و به عشق پرسپولیس زندگی می کنند اما برای حفظ تمرکز تیم این تصمیم را گرفته ام.

ژوزه ادامه داد: در دوران کودکی در خانواده بسیار فقیر زندگی می کردم و در شرایط فعلی از هواداران پرسپولیس خجالت می کشم.

وی در مورد ˈعلی کریمیˈ ادامه داد: نظرم تغییری نخواهد کرد و تا زمانی که در تیم باشم کریمی جایی نخواهد داشت. بازیکن 34 ساله در آینده تیم من جایی ندارد و حتی اگر عذرخواهی کند هم به تیم بازنمی گردد.

سرمربی پرسپولیس در خصوص تشویق کریمی از سوی هواداران گفت: به نظر هواداران احترام گذاشته و مشکلی با تشویق این بازیکن ندارم، اما تماشاگر باید تیم خود را حمایت کند و به فکر یک باریکن خاص نباشد.

ژوره درمورد اختلاف نظربا شبکه های مصری گفت: پیش از این اعلام کردم که مصری ها بسیار خشن هستندوحتی با من که قهرمانی های متعددی کسب کردم نیز رفتار بدی داشتند. حتی در باشگاه الاهلی با خبرنگاران باشگاه نیز صحبت نمی کردم و هیچ ترسی نیز از آن ندارم.

تیم های سایپا و پرسپولیس درهفته یازدهم لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور عصر فردا (سه شنبه) در ورزشگاه آزادی به مصاف هم می روند.

۱۳۹۱/۷/۱۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...