نسخه چاپی

تقوي:

امیدوارم پرسپولیس را هم مانند استقلال شكست دهیم

عکس خبري -اميدوارم پرسپوليس را هم مانند استقلال شکست دهيم

سرمربی تیم فوتبال سایپای البرز گفت: امیدوارم در بازی فردا (سه شنبه) بتوانیم تیم پرسپولیس را همچون بازی مقابل استقلال شكست دهیم.

به گزارش نمابه نقل ازایرنا، ˈمجتبی تقویˈ روز دوشنبه در نشست خبری پیش از بازی تیم های پرسپولیس و سایپا اظهار داشت: در دیدار فردا مقابل پرسپولیس بازی دشواری پیش رو داریم اما باید با ارایه نمایشی مطلوب به برتری برسیم.

وی با بیان اینکه تفکر ما در تیم سایپا مثبت است، ادامه داد: منظور از تفکر مثبت این است که تیم سایپا تا پایان فصل جاری لیگ برتر باشگاه های ایران روند خوب خود را حفط کند.

وی تصریح کرد: تیم سایپا فراز و نشیب زیادی داشته و در دیدارهایی هم که شکست خورده، نمایش مطلوبی داشته است، از این رو به شاگردانم افتخار می کنم.

سرمربی تیم سایپا با بیان اینکه هدف ما فقط موفقیت در نیم فصل لیگ برتر نیست، افزود: تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا تیم سایپا به روزهای اوج گذشته بازگردد که البته تحقق این موضوع در کوتاه مدت میسر نیست.

تقوی ادامه داد: در فصل جاری لیگ برتر فوتبال ایران در تمامی بازی ها برای پیروزی به میدان رفته ایم و اگر نتوانسته ایم در نیمه نخست، فوتبال زیبایی به نمایش بگذاریم، ایرادی است که بر من به عنوان سرمربی تیم وارد است.

وی اضافه کرد: باید تلاش کنیم که در نیمه نخست بازی، نیز همچون نیمه دوم خوب باشیم و نتایج مطلوبی کسب کنیم.

سرمربی تیم سایپا در پاسخ به پرسشی مبنی بر فعالیت افرادی با عنوان جادوگر برای موفقیت تیم سایپا گفت: تیم سایپا در حالی که در چند بازی نمایش بسیار خوبی داشته است اما نتوانسته امتیاز کسب کند، از این رو افرادی که چنین مواردی را مطرح می کنند را به خدا واگذار می کنم.

تقوی افزود: البته از مسوولان شرکت سایپا می خواهم این موضوع را پیگیری کنند.

سرمربی تیم سایپا در خصوص تعطیلی مسابقه های لیگ برتر فوتبال گفت: من به شخصه حاضرم تعطیلی لیگ بیشتر شود اما تیم ملی کشورمان به جام جهانی صعود کند، چون صعود به جام جهانی مردم ایران را بسیار شاد می کند.

تقوی تصریح کرد: اکنون زمان انتقاد از تیم ملی نیست، چرا که در برهه حساسی قرار داریم.

دیدار تیم های فوتبال سایپای البرز و پرسپولیس تهران در هفته یازدهم لیگ برتر باشگاه های ایران، ساعت 18 و 15 دقیقه فردا (سه شنبه) در ورزشگاه آزادی تهران برگزار می شود.

۱۳۹۱/۷/۱۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...