نسخه چاپی

بیراوند در گفتگو با نما مطرح كرد:

واردات انحصاری سیگار مارلبرو برای حفظ منافع شخصی است

عکس خبري -واردات انحصاري سيگار مارلبرو براي حفظ منافع شخصي است

این نماینده مجلس گفت: در واردات سیگار مالبرو به كشور افرادی به دنبال منافع شخصی خود هستند كه باید این افراد شناسایی شوند كه چه كسانی در تلاش هستند تا مستقیم و غیر مستقیم از شركت های صهیونیستی كالا وارد كشور كنند.

بهرام بیرانوند، نماینده دور نهم مجلس در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری نما، در واکنش به دستور نعمت زاده در جهت واردات سیگار مالبرو، گفت: بحث جدی در مجلس نهم نیز در خصوص واردات سیگار مالبرو بود.
وی در ادامه با گوشزد وظیفه دولت،اظهار داشت: از آنجایی که وظیفه دولت ایجاد رفاه و گشایش اقتصادی و اجرای عدالت و ایجاد اشتغال است چرا وزاری دولت روحانی وارادات را در اولویت کاری خود قرار می دهند؟
نماینده مردم لرستان در مجلس نهم با تأکید بر این مطلب که برخی از مسئولان نفع شخصی را به منافع ملی ترجیح می دهند، ادامه داد: این نکته بسیار منفی دولتمردان دولت تدبیر و امید است که نمایندگان مجلس و دستگاه‌های نظارتی نباید از کنار آن به راحتی عبور کنند.
بیراوند در ادامه اظهار داشت: در واردات سیگار مالبرو به کشور افرادی به دنبال منافع شخصی خود هستند که باید این افراد شناسایی شوند که چه کسانی در تلاش هستند تا مستقیم و غیر مستقیم از شرکت های صهیونیستی کالا وارد کشور کنند.
عضو شورای مرکزی فراکسیون ولایت در مجلس نهم خطاب به وزیر صنعت معدن تجارت بیان داشت: وزیر صنعت معدن تجارت بهتر است بجای این که به واردات کالاهای صهیونیستی توجه داشته باشد نیم نگاهی به وضعیت صنعت و معدن در کشور بیندازد تا ببیند از زمان وزارت وی بر سر صنعت و معدن کشور چه آمده است.
نماینده ادوار مجلس تأکید: صنعت و معدن کشور در دوران بلاتکلیفی و عملی مدیران و وزاری دولت تدبیر و امید تعطیل یا نیمه تعطیل هستند.
وی بار دیگر نعمت زاده را خطاب قرار داد و تصریح کرد: معتقدم نعمت زاده بهتر است در این روزهای پایانی وزارتش با قراردادهایی که تاکنون منعقد کرده تکانی به خود دهد چرا که در آینده ای نزدیک عملکرد و برنامه هایش مورد نقد و انتقاد بسیاری از نمایندگان و ملت ایران قرار خواهد گرفت.
نماینده مردم لرستان در خانه ملت در پایان خاطرنشان کرد: دستگاههای نظارتی و امنیتی اطلاعاتی باید همواره همه موضوعات را زیر نظر داشته باشند و یقه سفیدهایی را که در امر واردات کالا از برخی کشورها دخالت دارند را معرفی و با آنها برخورد کند.


۱۳۹۶/۴/۲۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...