نسخه چاپی

محسني اژه اي:

به هاشمی گفتم مهدی نیاید بهتر است

سخنگوی قوه قضائیه در مورد اظهارات هاشمی رفسنجانی مبنی بر اینكه خود دادستان به ایشان گفته مهدی هاشمی نیاید بهتر است توضیح داد.

به گزارش نمابه نقل ازمهر، حجت الاسلام غلامحسین محسنی اژه ای در سی و ششمین نشست خبری خود که عصر دوشنبه در محل دفتر سخنگو برگزار شد در مورد شکایت سعید مرتضوی از گروهی از نمایندگان مجلس و رسانه ها توضیحی نداد ولی گفت: پرونده مرتضوی در حال پیگیری است و پرونده به دادگاه می رود ولی نمی دانم چه زمانی ولی به زودی می رود.

دادستان کل کشور در پاسخ به سوال خبرنگار مهر در مورد پرونده مفسدان و متخلفان نفتی گفت: سوال شما به دادستانی وارد شده و در حال بررسی هستیم تا ببینیم آیا شکایتی در خصوص ممنوع المعامله شدن بزرگترین پیمانکار نفتی به قوه شده یا نه که به زودی پاسخ می دهم.

قدرت خرید مردم کم شده است

محسنی اژه ای در پاسخ به سوالاتی در خصوص افزایش ارز و بازار خرید و فروش ارز گفت: دولت و مجلس به دنبال این قضیه هستند و راه حلهایی را در دستور کار خود قرار داده اند. امیدواریم توفیقات آن زودتر حاصل شود. قدرت خرید اقشار جامعه کم شده و این را قبول دارم و امیدوارم این مشکلات حل شود و مسئولان بیایند و مشکلات را به مردم بگویند تا بار روانی کم شود. به سیستمهای اطلاعاتی هم گفته شده تا اگر افرادی در حال اخلال هستند به سرعت شناسایی و دستگیر شوند. پرونده هایی هم تا الان به دستگاه قضا ارائه شده در حل این افزایش بازار نیست.

به هاشمی گفتم مهدی نیاید بهتر است

دادستان کل کشور در مورد اظهارت هاشمی رفسنجانی به نقل از وکیل هاشمی مبنی بر اصرار رئیس قوه قوه قضائیه و دادستان کل برای نیامدن مهدی هاشمی گفت: ما نمی توانیم افراد مجرم را از بیرون ممنوع الورود کنیم. البته چندین بار از سوی پدر ایشان اعلام شد که مهدی هاشمی بر می گردد. پدر مهدی هاشمی چندین بار از من سوال کردند و من گفتم بهتر است بیاید تا پرونده رسیدگی شود و استخوان لای زخم نماند. دو نفر دیگر از اعضای خانواده ایشان هم با من ملاقات داشتند و من گفتم بهتر است به تمامی شایعات پایان دهیم. یک بار هم به پدر ایشان گفتم از نظر حقوقی بیاید خوب است و بار دوم که از من در زمان دیگری سوال شد باز هم گفتم از نظر حقوقی بیاید بهتر است ولی از نظر شخصی می گویم الان اگر نیاید بهتر است و بار سوم گفتم بیاید.

۱۳۹۱/۷/۱۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...