نسخه چاپی

زلاتان ماندنش در منچستریونایتد را تأیید كرد

ستاره سوئدی فصل گذشته شیاطین سرخ اشاره دیگری به ماندنش در این تیم كرد

به گزارش نما به نقل از میزان، زلاتان ابراهیموویچ که انتظار می‌رود در ماه اکتبر خود را به شرایط بازی برساند، ظاهراً به دنبال ماندن در جمع شیاطین سرخ است. همین چند روز پیش هم بود که ژوزه مورینیو در اظهارنظری گفت که چه دلیلی وجود دارد که برای بازیکنی که خدمات زیادی به ما کرده است، صبر نکنیم!

ایبرا که در اواخر فصل گذشته در دیدار مقابل اندرلخت در دور برگشت از مرحله یک‌ چهارم نهایی لیگ اروپا از ناحیه رباط صلیبی مصدوم شد، در حال حاضر از امکانات باشگاه منچستریونایتد برای ریکاوری استفاد می‌کند. ابراهیموویچ که حالا بازیکن آزاد به حساب می‌آید چند روز پیش بود که گفت به زودی خبری بزرگ در مورد آینده حرفه‌ای‌اش اعلام خواهد کرد.

یک منبع آگاه در گفت‌وگو با سایت‌‌ «دیلی‌میل» انگلیس گفت: «ایبرا به نظر می‌رسد قصد ماندن در منچستریونایتد دارد و حتی دو پسرش را دوباره به آکادمی فوتبال باشگاه منچستریونایتد فرستاده است. این اشاره‌ای واضح به ماندن او در منچستریونایتد دارد، هرچند هر اتفاقی در آینده ممکن است، رخ دهد. دو پسر ایبرا در کنار پسران گیگز و نیکی بات در آکادمی من‌یونایتد بازی می‌کنند».

قرارداد زلاتان با شیاطین سرخ 6 ماهه خواهد بود و او طبق قراردادش با شیاطین سرخ می‌تواند قراردادی را برای فصل پیش‌رو با این تیم منعقد کند.

۱۳۹۶/۴/۲۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...