نسخه چاپی

روسیه: آماده تلافی اقدام آمریكا هستیم

وزارت خارجه روسیه اعلام كرد از آنجا كه نشست واشنگتن پیرامون استرداد اموال توقیف شده از سوی آمریكا بی نتیجه پایان یافت، مسكو آماده استفاده از حق خود برای مقابله به مثل است.

به گزارش نما به نقل از مهر: وزارت خارجه روسیه امروز سه شنبه با صدور بیانیه ای از آمادگی مسکو برای اتخاذ اقدامات تلافی جویانه در ازای عدم استرداد دارایی های توقیف شده در آمریکا خبر داد.

دلیل این امر عدم حصول نتیجه نهایی در نشستی عنوان می شود که برای رسیدگی به این موضوع در واشنگتن برگزار شد.

این در حالی است که ساعاتی پیش خبرگزاری «بی بی سی» به نقل از «سرگئی ریابکوف» معاون وزارت خارجه روسیه، اعلام کرد: مناقشه برای استرداد اموال روسیه تقریبا خاتمه یافته است.

نشست واشنگتن در بازه زمانی ۳ ساعت میان ریابکوف و «توماس شانون» همتای آمریکایی وی برگزار شد.

با این حال، وزارت خارجه روسیه می گوید طرفین در این نشست به راه حل قطعی دست نیافته اند.

در این بیانیه می خوانیم: طرف روسی حین مذاکره با آمریکا تاکید کرد چنانچه واشنگتن این مسئله و دیگر موارد آزار دهنده از جمله مانع تراشی در کار دیپلمات های روس را رفع نکند، ما هم از حق خود برای اتخاذ اقدامات تلافی جویانه مطابق با اصل مقابله به مثل، استفاده می کنیم.

گفتنی است «باراک اوباما» رئیس جمهوری سابق آمریکا در پایان دوره زمامداری کاخ سفید ضمن توقیف ۲ مجموعه ساختمانی متعلق به روسیه، ۳۵ دیپلمات روس را هم به اتهام مداخله مسکو در روند انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۶ آمریکا از این کشور اخراج کرد.

%50 تخفیف ویژه کاشت ابرو و مژه

۱۳۹۶/۴/۲۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...