نسخه چاپی

بازداشت سارقان سابقه‌دار خانه‌های تهران در جوی آب

به گزارش نما - ایسنا نوشت: رئیس کلانتری 147 گلبرگ از دستگیری دو سارق سابقه دار منزل در این محدوده خبر داد.

سرهنگ ستار درویش گفت: با توجه به افزایش آمار سرقت منزل و تلاش برای کاهش وقوعات سرقت و دستگیری سارقان، تیمی مشترک از عوامل تجسس و پلیس افتخاری در کلانتری 147 تشکیل شد و آنان اقدام به گشت‌زنی در نقاط آلوده به سرقت کردند.
وی ادامه داد: عوامل کلانتری در حین گشت زنی در حوالی میدان نخجیر با صدای یکی از شهروندان در جریان یک مورد سرقت منزل قرار گرفته که هنگام حضور در محل متوجه شدند دو جوان در حال پریدن از دیوار یک ساختمان هستند.

رییس کلانتری 147 گلبرگ درباره دو سارق به محض مشاهده مأموران سعی در مخفی کردن خود داشتند، گفت:‌ سارقان برای فرار از دست ماموران خود را داخل جوی آب خیابان اولیایی پنهان کردند که با هوشیاری مأموران این افراد دستگیر و به کلانتری منتقل شدند.
بر اساس اعلام مرکز اطلاع‌رسانی پلیس پایتخت، درویش با بیان اینکه مالک منزل مسکونی برای شناسایی سارقان به کلانتری دعوت شد، گفت:‌ در مواجهه حضوری، شاکی دو سارق را شناسایی کرد و سارقان نیز به ناچار لب به اعتراف گشودند.

وی با اشاره به بررسی سوابق متهمان گفت:‌ بررسی سوابق آنان نشان داد که هر دو سارق پیش از این نیز دارای سابقه دستگیری بوده‌اند که این افراد پس از تشکیل پرونده برای ادامه روند رسیدگی به جرم و سیر مراحل قانونی به پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ انتقال داده شدند.

۱۳۹۶/۴/۲۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...