نسخه چاپی

ترافیك فوق‌سنگین در محورهای هراز و فیروزكوه

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران گفت: ترافیك در محورهای هراز و فیروزكوه فوق‌سنگین بوده، اما تردد وسایل نقلیه بدون گره ترافیكی ترافیك در جریان است.

به گزارش نما به نقل از فارس، سیاوش محبی دقایقی پیش در خصوص اوضاع ترافیکی محورهای هراز، فیروزکوه و امام رضا(ع) اظهار داشت: در حال حاضر، ترافیک در شهرهایی که جاده‌های هراز و فیروزکوه از آن می‌گذرند، با بار ترافیک بیش از حد گنجایش مواجه است.

وی گفت: ترافیک فوق‌سنگین در شهرهای بومهن، پردیس، رودهن و فیروزکوه و منطقه گیلاوند مشاهده می‌شود و این وضع ترافیک در جاده‌های هراز و فیروزکوه نیز استمرار دارد.

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران با اشاره به سنگین بودن ترافیک در محور امام رضا(ع) افزود: در جاده قدیم پردیس به تهران در محدوده جاجرود و همچنین آزادراه پردیس- تهران تردد خودروها با حجم بالا در جریان است.

محبی ادامه داد: برای کاهش بار ترافیک در آزادراه پردیس-تهران به‌صورت مقطعی گیت‌های عوارضی بازگشایی می‌شود تا از بار ترافیک کاسته شود.

وی اضافه کرد: نیروهای پلیس راهور در سطح محورها با آمادگی 100 درصدی حضور دارند و در صورت بروز گره ترافیکی، به‌سرعت مشکل رفع و جریان ترافیک روان‌سازی می‌شود.

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران اظهار کرد: بار بازگشت مسافران بسیار سنگین است؛ اما با توجه به اینکه در محورها گره ترافیکی وجود ندارد، جاده‌ها به‌مرور در حال تخلیه وسایل نقلیه هستند.

محبی گفت: تا ساعت یک بامداد فردا، محور هراز از آب‌اسک به سمت رودهن به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود؛ اما این اقدام تأثیری در کاهش بار ترافیکی نداشته و مسافران بدون در نظر گرفتن مدیریت زمان سفر، بازگشت خود را به ساعات اوج ترافیک موکول کردند که باعث وجود این حجم بالای ترافیک شده است.

وی افزود: رانندگان در صورت برخورد با ترافیک با به خرج دادن صبر و حوصله و همچنین شکیبایی رانندگی و از عبور از شانه‌های خاکی سمت راست و در طول مسیر به‌صورت جدی خودداری کنند؛ زیرا مأموران راهور در صورت مشاهده اقدام به اعمال قانون متخلفان خواهند کرد.

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران ادامه داد: با رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی و همچنین حقوق شهروندی توسط رانندگان به‌طور حتم کاهش بار ترافیکی و سفری بدون خطر را شاهد خواهیم بود.

۱۳۹۶/۴/۳۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...