نسخه چاپی

زمان اتمام ثبت‌ نام مرحله دوم جریمه‌ ریالی سربازی

جانشین رییس سازمان وظیفه عمومی ناجا از اتمام مرحله دوم ثبت‌نام جریمه ریالی سربازی سال96 تا پایان شهریور ماه خبر داد.

به گزارش نما به نقل از ایسنا: جانشین رییس سازمان وظیفه عمومی ناجا از اتمام مرحله دوم ثبت‌نام جریمه ریالی سربازی سال96 تا پایان شهریور ماه خبر داد.

سردار ابراهیم کریمی درباره اجرای طرح جریمه ریالی سربازی در سال جاری، اظهارکرد:‌ همانطور که می‌دانید مشمولان غایبی که تا پایان امسال حداقل هشت سال یا بیشتر از آن غیبت داشته باشند، می‌توانند با مراجعه به دفاتر پلیس + 10 نسبت به ثبت‌نام برای بهره‌مندی از این طرح اقدام کنند.

وی با بیان اینکه این افراد پس از پرداخت مبلغ جریمه، کارت معافیت سربازی دریافت خواهند کرد، گفت: مرحله اول اجرای این طرح نیمه خرداد ماه به پایان رسید و پرونده ثبت‌نام ‌کنندگان مورد بررسی قرار گرفت و واجدین شرایط کارت معافیت خود را دریافت کردند.

جانشین رییس سازمان وظیفه عمومی ناجا ادامه داد: مرحله دوم این طرح نیز از نیمه خرداد ماه آغاز شده و تا پایان شهریورماه ادامه خواهد داشت، بنابراین آن‌دسته از مشمولان غایب که دارای شرایط هستند، می‌توانند با مراجعه به دفاتر پلیس + 10 نسبت به تعیین تکلیف وضعیت سربازی خود اقدام کنند.

کریمی درباره اینکه آیا در نیمه دوم سال نیز نسبت به ثبت‌نام جریمه ریالی سربازی اقدام خواهد شد یا خیر؟ به ایسنا گفت:‌در حال حاضر نمی‌توان در این مورد اظهارنظر قطعی کرد و باید با توجه به میزان استقبال و ... درباره آن تصمیم گیری کرد.

۱۳۹۶/۴/۳۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...