نسخه چاپی

پرسپولیس در آرزوی دومین برد پیاپی

عکس خبري -پرسپوليس در آرزوي دومين برد پياپي

مانوئل ژوزه اگر بتواند دومین پیروزی پی در پی در غیاب علی كریمی را فراچنگ آورد، می تواند گامی بزرگ به سمت سر و سامان دادن به تیمش بردارد. سایپا تیم ششم لیگ برتر است. پرسپولیس اگر در بازی امروز سه امتیاز بازی را كسب كند، با 13 امتیاز، به چهار امتیازی سایپا می رسد.

به گزارش نمابه نقل ازعصرایران، پس از کنار گذاشته شدن علی کریمی از پرسولیس، قرمزپوشان موفق شدند بعد از 9 هفته، طعم پیروزی در لیگ برتر را بچشند. آخرین برد پرسپولیس در لیگ اول، در اولین هفته این مسابقات بدست آمده بود. اینک سرخپوشان دو پیروزی از 10 بازی در لیگ برتر کسب کرده اند، چهار تساوی دارند و چهار باخت.

مانوئل ژوزه اگر بتواند دومین پیروزی پی در پی در غیاب علی کریمی را فراچنگ آورد، می تواند گامی بزرگ به سمت سر و سامان دادن به تیمش بردارد.

سایپا تیم ششم لیگ برتر است. پرسپولیس اگر در بازی امروز سه امتیاز بازی را کسب کند، با 13 امتیاز، به چهار امتیازی سایپا می رسد.

قرمزپوشان در صورت غلبه بر سایپا، با 13 امتیاز و تفاضل گل بهتر، موقتاً بالاتر از داماش و مس و پیکان قرار می گیرند و از رده چهاردهم به رده یازدهم جدول لیگ برتر می رسند. آیا مانوئل ژوزه و تیمش می توانند از پس این کار دشوار برآیند؟!

۱۳۹۱/۷/۱۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...