نسخه چاپی

انتقاد تند مهدوی كیا از رحیمی!

هر جای دنیا چنین اتفاقی رخ می داد پای مراجع قضایی نیز باز می شد اما اینجا خیلی راحت از كنار ماجرا گذشتند. نمی دانم اگر اتفاقی برای بازیكنان رخ می داد چه كسی جوابگو بود.

به گزارش نمابه نقل ازگل، در برنامه دوشنبه شب نود مهدی مهدوی کیا که به عنوان بازیکن قرن هامبورگ انتخاب شده بود در این خصوص صحبت کرد و در خاتمه صحبت هایش به انتقاد از مدیرعامل باشگاه سپاهان پرداخت.

رحیمی در برنامه گذشته نود در واکنش به اتفاقات رخ داده در بازی سپاهان و پرسپولیس که منجر به بروز مشکل برای برخی از نفرات پرسپولیس شد، با بیان این جمله که "خنده های مهدوی کیا گویای همه چیز است" سعی کرد در لفافه اتفاقات را شبیه سازی شده جلوه دهد.

مهدوی کیا در واکنش به این اظهارات گفت: متاسفم که چنین صحبت هایی مطرح شده است. تمام ایران دیدند که چه اتفاقاتی رخ داده بود و متاسفانه آقایان از خنده های من می گویند. باید گفت در آن شرایط اگر قهقهه هم می زدیم کاملا طبیعی بود.

کاپیتان پرسپولیس از عدم بررسی لازم در خصوص اتفاقات بازی با سپاهان نیز انتقاد کرد و گفت: هر جای دنیا چنین اتفاقی رخ می داد پای مراجع قضایی نیز باز می شد اما اینجا خیلی راحت از کنار ماجرا گذشتند. نمی دانم اگر اتفاقی برای بازیکنان رخ می داد چه کسی جوابگو بود. در عمر ورزشی ام چنین چیزی را ندیده بودم و امیدوارم دیگر هم نبینم.

۱۳۹۱/۷/۱۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...