نسخه چاپی

بیرانوند در گفت و گو با نما :

عملیات روانی دولت برای تغییر مطالبات عمومی/ بی توجهی دولت به دغدغه های مردم ، عمر جوانان را تلف خواهد كرد

عکس خبري -دولت چون عملکرد قابل دفاعي ندارد  به فضاي مجازي دلخوش کرده است/ روحاني به مطالبات مردم در عرصه اجتماع پاسخي نخواهد داشت

یك نماینده ادوار در مجلس شورای اسلامی گفت : به نظر میرسد كه دولت در این مقطع فاقد كارنامه است و دلخوش به فضای رسانه و فضای مجازی است و مطالبات مردم در عرصه اجتماع پاسخی نخواهد داشت و بازنده اصلی این بازی طراحی شده مردم هستند .

بهرام بیرانوند نماینده ادوار در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با نما با بیان اینکه عده ای تلاش می کنند فضای جامعه را طوری طراحی کنند که خودشان داور آن میدان باشند ، گفت : نشان دادن خلاف آنچه که مردم مطالبه می کنند خیلی نیاز به کار کردن ندارد و این افراد از طریق رسانه و نفوذ فکری و روانی اذهان عمومی و فضای اجتماعی را به دلخواه شکل می دهند .
وی ادامه داد : این جنگ روانی که بعضا در جامعه رخ می دهد می تواند در 4 سال آینده به ضرر کشور و مردم تمام شود .
وی با تاکید بر اینکه مردم باید در حوزه اقتصادی فعالیت های خود را بیش از پیش گسترش دهند و نگاه به این حوزه بسیار حساس را جدی تر کنند ، اظهار داشت : بسیاری از مسئولین که علاقه مندند برای رفع مشکل بیکاری ، ایجاد اشتغال و ایجاد فضای پویا در اقتصاد کشور کاری کنند ، باید به اصطلاح به میدان بیایند و عرق بریزند .
وی افزود : متاسفانه نگاه دولت به این مسائل نگاه عرق ریزان و جدی نیست و خیلی از مسائل در کشور به دست فراموشی سپرده شده است .
وی در خصوص آسیب های ناشی از بی تفاوتی مسئولین نسبت به دغدغه های مردم در جامعه اذعان داشت : مهم ترین ضرر که مردم متحمل می شوند این است که بخشی از عمر جوانان کشور با بی توجهی تلف خواهد شد و دولت نیز فاقد کارنامه و عملکرد موثر در حوزه ی اقتصادی خواهد بود .
وی با اشاره به اینکه این آسیب ها روند خواسته های مردم را به شدت متراکم می کند بیان داشت : دولت هایی که در آینده قرار است تصدی امور را بر عهده بگیرند با هجمه ای از خواسته ها رو به رو می شوند که روی هم تلنبار شده و فرصت های زیادی را از آنها برای بهبود شرایط خواهد گرفت .
وی با بیان مثالی ادامه داد : ما به طور سالانه بیش از 1 میلیون نیاز مسکن داریم که تا کنون هیچ گونه اقدامی در این زمینه توسط دولت صورت نگرفته است و می توان گفت این دولت به نوعی به دنبال رفع تکلیف است .
بیرانوند نماینده پیشین مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه میزان انگیزه دولت و شخص رییس جمهور برای حل مشکلات پایین است ، عنوان کرد : به نظر می رسد مردم باید از اهرم فشار استفاده کرده و مطالبات خود را در خواست کنند .ما باید مدیران را مجبور کنیم که برای درخواست مردم تلاش کنند نه اینکه 4 سال فقط شعار بشنویم .
وی در پایان با انتقاد صریح از عملکرد دولت خاطر نشان کرد : به نظر میرسد که دولت در این مقطع فاقد کارنامه است و دلخوش به فضای رسانه و فضای مجازی است و مطالبات مردم در عرصه اجتماع پاسخی نخواهد داشت و بازنده اصلی این بازی طراحی شده مردم هستند .





۱۳۹۶/۵/۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...