نسخه چاپی

كاندیدای موتلفه آذر معرفی می‌شود

عکس خبري -کانديداي موتلفه آذر معرفي مي‌شود

دبیركل حزب موتلفه اسلامی تصریح كرد: كاندیدای مورد حمایت حزب موتلفه اسلامی در انتخابات ریاست جمهوری تا آذرماه معرفی خواهد شد.

به گزارش نما،محمد نبی حبیبی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به آخرین وضعیت بررسی کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری یازدهم در حزب موتلفه اسلامی گفت: حزب موتلفه در حال حاضر همه مسایل مربوط به انتخابات ریاست جمهوری را مورد بحث و بررسی قرار می‌دهد و هر هنگام که به جمع بندی برسد آن را اعلام خواهد کرد.

حبیبی با تاکید بر اینکه تا کنون به بحث مصداق کاندیداها وارد نشده‌ایم گفت: حزب موتلفه تا آذرماه کاندید مورد حمایت خود را در انتخابات ریاست جمهوری را معرفی خواهد کرد.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی همچنین توضیح داد: معرفی یا عدم معرفی کاندیدای اختصاصی حزب موتلفه متناسب با شرایط روز خواهد بود و اگر به نتیجه برسیم که کاندیدمان باید اختصاصی باشد حتماً در مورد آن تصمیم می‌گیریم.

حبیبی در خصوص احتمال ائتلاف حزب موتلفه اسلامی با احزابی نظیر جمعیت ایثارگران، رهپویان و جبهه پایداری گفت: در حال حاضر گروه‌های مختلف به صورت مستقل فعالیت می‌کنند اما اگر در آینده شرایط سیاسی تغییر کند هر احتمالی در جهت ائتلاف و عدم ائتلاف وجود دارد.

وی در خصوص وضعیت حضور اصلاح طلبان در انتخابات ریاست جمهوری یازدهم گفت: آن دسته از اصلاح طلبانی که مرز مشخص با فتنه دارند و اعلام کرده‌اند که قانون اساسی، ولایت فقیه و فصل الخطاب بودن مقام معظم رهبری را قبول دارند ولو اینکه رقیب اصولگرایان هم باشند حق شرکت در انتخابات را دارند.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی تاکید کرد: نظام جمهوری اسلامی برای ورود اصلاح طلبانی که اصل نظام را قبول دارند مانعی برای حضور در انتخابات ریاست جمهوری قائل نیست.

۱۳۹۱/۷/۱۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...