نسخه چاپی

با آمریكایی ها ملاقاتی نداشتیم

عکس خبري -با آمريکايي ها ملاقاتي نداشتيم

«سخنگوی وزارت امور خارجه ایران گفت كه مقام‌های ایرانی در جریان سفر رئیس‌جمهور و همراهانش به نیویورك هیچ‌گونه تماس و ارتباطی با "مقامات رسمی آمریكا" نداشته‌اند.»

به گزارش نما، بی بی سی فارسی(BBC Persian) نوشت: «رامین مهمان‌پرست سخنگوی وزارت امور خارجه ایران گفت که مقام‌های ایرانی در جریان سفر رئیس‌جمهور و همراهانش به نیویورک هیچ‌گونه تماس و ارتباطی با "مقامات رسمی آمریکا" نداشته‌اند. مهمان‌پرست با تاکید بر اینکه "چارچوب سیاست خارجی کشور ما کاملا مشخص است" اظهار داشت که در زمینه رابطه با آمریکا "هیچ اقدامی، نه صورت گرفته و نه صورت خواهد گرفت".»



بی بی سی ادامه داد: «اظهارات سخنگوی وزارت خارجه ایران، در واکنش به انتقاداتی بیان می شود که در روزهای گذشته، نسبت به سخنان محمود احمدی نژاد در هنگام حضور در نیویورک برای شرکت در مجمع عمومی سازمان ملل مطرح شده است. آقای احمدی نژاد در جریان این سفر، در اظهارنظرهایی جداگانه بر اهمیت مذاکره ایران و آمریکا و برقراری رابطه میان دو کشور تاکید کرد. در همین ارتباط، رامین مهمان پرست هم امروز گفته است: "در جمهوری اسلامی ایران همه تصمیمات در بحث‌های اصلی سیاست خارجی با هماهنگی مسئولان ارشد کشور و تحت نظر مقام معظم رهبری دنبال خواهد شد."»

۱۳۹۱/۷/۱۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...