نسخه چاپی

پاسخ اوكراین به ادعای رئیس جمهور آمریكا

به گزارش نما- مهر نوشت: سفارت اوکراین در آمریکا با انتشار بیانیه ای هرگونه دست داشتن دولت این کشور در انتخابات آمریکا را رد کرده و ادعاهای دونالد ترامپ در این خصوص را مردود دانست.
به گزارش اسپوتنیک، در پی ادعای رئیس جمهوری آمریکا در خصوص تلاش دولت اوکراین برای ایجاد اخلال در انتخابات ریاست جمهوری این کشور و کمک به رقیب دمکرات وی یعنی هیلاری کلینتون، سفارت اوکراین در واشنگتن هرگونه دست داشتن مقام های این کشور در جریان انتخابات ریاست جمهوری آمریکا و حمایت از نامزدهای این کشور را رد کرد.

سفارت اوکراین با صدور بیانیه ای اعلام کرد: ما پای حرف خود ایستاده ایم که دولت اوکراین به هیچ نامزدی در انتخابات (آمریکا) کمک نکرده است. اوکراین به حمایت از هر دو گروه (دمکرات و جمهوریخواه) افتخار می کند.

دونالد ترامپ ضمن مطرح کردن این ادعا، امروز در حساب توئیتری خود از دادستان آمریکا به دلیل عدم رسیدگی به موضوع حمایت اوکراین از هیلاری کلینتون و دخالت در انتخابات این کشور انتقاد کرده بود.

گفتنی است نشریه آمریکایی پولیتیکو در ماه ژانویه از همکاری یک شهروند آمریکایی - اوکراینی به نام «الکساندرا چالوپا» با کمیته ملی دمکراتیک آمریکا در قالب ارائه مشاوره و کمک های اجتماعی به این کمیته که مدیریت دمکرات های این کشور را بر عهده دارد خبر داده بود.

۱۳۹۶/۵/۴

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...